MrTech Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 For de som liker filmer! http://cnettv.cnet.com/samsung-galaxy-note-2-samsung-next-generation-phablet/9742-1_53-50130334.html Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Noen som vet om den ar Notification LED slik SIII har? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Går det litt i ball for dere? Dere skriver at den kjører en Quad Core CPU og i setningen etter at den kjører en Exynos 5250 SoC som har Dual Core CPU? Blir nok dessverre ikke noen Exynos 5 serie med Cortex A15 i denne telefonen. Endret 29. august 2012 av andrey3000 Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Den skal bli min! Enten bruker man forsikringa fra elkjøp, videre tegning av nytt abonement eller bare kjøpe en ny uten binding Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 5000kr!!Synes det var billigere en alt annet det Apple priser sine produkter!1.6ghz, samt 2gbram, bedre ytelse på menyene gjør at jeg fort kommer til å bestille denne telefonen. Har Galaxy SII fra før av. Tror jeg går for den hvite Hvis Apple hadde fått lov til å prise denne hadde det fort blitt 12-13000 kr:) Spar deg for dumme kommentarer. Denne ser veldig bra ut. Den er alt for stor etter mine ønsker, men som nevnt før her, de har tatt med seg den fine designen til S3. Selges nok 10 millioner av denne også. :-) Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Så stor at den burde kommet med en egen liten ekstra telefonlignende dings for å ringe med 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Fin tlf, men så ikke så mye nytt. S3 til S2 var jo heller S2->S2+. Og føltes som note også er det. Hadde den vært mye mindre kunne jeg vurdert den, men får ikke plass i skinny jeans! 1 Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) S3 var jo heller S2-&--#62;S2+. Langt i fra, jeg har hatt begge (har S3 nå) og det er en betydelig oppgradering, kunne ikke tenke meg å gå tilbake til S2. S2 er fremdeles en meget bra telefon, S3 er enda bedre Endret 29. august 2012 av Schnapps 3 Lenke til kommentar
Saffemann Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Denne skal jeg ha, uten tvil !!! :) Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 5000kr!!Synes det var billigere en alt annet det Apple priser sine produkter!1.6ghz, samt 2gbram, bedre ytelse på menyene gjør at jeg fort kommer til å bestille denne telefonen. Har Galaxy SII fra før av. Tror jeg går for den hvite Det er ikke viktig hva du mener om Apple sine priser. Deres jobb er å tjene masse penger og det gjør de bedre enn noen andre. 1 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Syns virkelig Samsung er "on the roll for tiden". Denne kunne jeg godt tenkt meg, men heller litt mot wp8 denne gangen. Vil uansett ha den i hånden og se hvordan den oppleves. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Var ikke fornøyd med Note. Har hatt SGS, S2 og S3, så må nok prøve denne og... Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Dere har skrevet feil prosessor i spesifikasjonene. Skal være Exynos 4212! Og skjermen er HD Super AMOLED med oppløsningen 720 x 1280, samme som sitter på Galaxy S III. Orginale Note hadde høyere oppløsning i bredden (x800) siden skjermforholdet var 16:10 mot 16:9 som Note II og S III benytter. Skjermen er av Standard RGB typen istedenfor Pentile som ble brukt på den første utgaven.Kilde: http://blog.gsmarena...vs-galaxy-note/ Takk for tilbakemelding. Har rettet opp. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Dere har skrevet feil prosessor i spesifikasjonene. Skal være Exynos 4212! Og skjermen er HD Super AMOLED med oppløsningen 720 x 1280, samme som sitter på Galaxy S III. Orginale Note hadde høyere oppløsning i bredden (x800) siden skjermforholdet var 16:10 mot 16:9 som Note II og S III benytter. Skjermen er av Standard RGB typen istedenfor Pentile som ble brukt på den første utgaven.Kilde: http://blog.gsmarena...vs-galaxy-note/ Takk for tilbakemelding. Har rettet opp. Rettelse på meg selv. Skal være 4412, ikke 4212! Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kommer Note II til å ha notification LED? Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har Note I og er veldig fornøyd med den. Eller rettere sagt, fornøyd ble jeg ikke før jeg rootet den, la inn ny ROM og over-clocket CPU. For Note II hadde jeg regnet med at skjermen ville bli langt høyere enn 1280x800. Men nei. Oppløsningen ble dårligere. Heller ikke Super AMOLED Plus, kun Super AMOLED. Til motsetning fra andre, synes jeg designet er fint. MEN, den burde absolutt også kommet i sort og kanskje enda mer eksklusiv sort enn Note I. Prisen er bra, men det skulle bare mangle når hele telefonen stort sett er i plast. Plast gir i hvertfall ikke meg mye eksklusiv følelse. Så på design ligger Apple langt foran. Men det gjør også Apple på sine bærbare, iPad og stasjonære Macs. Så min konklusjon blir at jeg ikke kommer til å oppgradere. For lite nytt, for lav dpi og kun i sølvfarget. Lukter mer og mer på Apples soon to come, iPhone 5. Glass og metall, med minimalt med plast. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Samsung tør vel nesten ikke bruke glass og metall, da det fort kommer søksmål fra en viss epleprodusent... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Samsung tør vel nesten ikke bruke glass og metall, da det fort kommer søksmål fra en viss epleprodusent... ryktes jo at Apple har saksøkt norges vindu...huff 1 Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Vel, sånn går det jo med produsenter som skal tjene seg rike på andres oppfinnelser og design. Synes det er SÅ utrolig bra at Apple nå virkelig setter foten ned mot alle patentbrudd! Samsung bør ta ta tapet på 1 milliard dollar i dom som et hint om at nok er nok. Finn på no sjøl, Samsung. Det vil også forbrukeren tjene på. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Samsung tør vel nesten ikke bruke glass og metall, da det fort kommer søksmål fra en viss epleprodusent... Skjermen på Note (Gorilla Glass) og Note II er jo dekket av glass i likhet med S III: Gorilla Glass 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg