Helgus Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg kjøpte meg en ny nitrobil for ikke så veldig lenge siden. Men nå har jeg et lite problem. Bilen fungerte bra en stund. Men plutselig, etter at den stoppet den ene gangen så ble hjula låste. Trodde først bare det var stein i tannhjula., men jeg klarte ikke å se noe galt. Men nå har jeg prøvd ut et par ting. Og det så ut som at akslingene gikk omvendt i forholod til normalt. Visss jeg kjørte bilen på to av hjula gikk bilen framover, men de to andre hjula på den andre siden gikk bakover.. Hva kan vere probleme da ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg kjøpte meg en ny nitrobil for ikke så veldig lenge siden. Men nå har jeg et lite problem. Bilen fungerte bra en stund. Men plutselig, etter at den stoppet den ene gangen så ble hjula låste. Trodde først bare det var stein i tannhjula., men jeg klarte ikke å se noe galt. Men nå har jeg prøvd ut et par ting. Og det så ut som at akslingene gikk omvendt i forholod til normalt. Visss jeg kjørte bilen på to av hjula gikk bilen framover, men de to andre hjula på den andre siden gikk bakover.. Hva kan vere probleme da ? Hei jeg kan Dessverre ikke helpe deg, jeg kan ikke nok om nitro bile men du kan jo spøre her i radistyrt.no. Der får du help til nitro bilen din http://forum.radiostyrt.no/vb/forum.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå