The Jackal Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men med tanke på at koeffisient og "nevner" var litt ukjente ord for deg så antar jeg du kanskje er på ungdomskolen eller 1. året på VGS? I så fall vil du lære masse om disse tingene på skolen de neste årene, og mattelæreren er sikkert litt behjelpelig med å forklare et par av disse tingene som du er usikker på. Ellers vil jeg oppfordre deg til å studere matte; det er morro, interesant, viktig og du har veldig bruk for det når du programmerer. Virkelig en bra ting å få litt interesse for Teller og nevner er vel barneskolepensum? oO Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hmm begynner å bli ganske mange år siden jeg gikk på ungdomskolen nå Jeg tok deg faktisk for å være rundt 13-14 år. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 haha okay gutta.. sporet litt i feil retning, så da sier vi at dette problemet og diskusjonen er ferdig, så kommer jeg heller tilbake om jeg trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå