Gå til innhold

Finner ikke Facebook-instillingen, hjelp!

jake96

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg åpne et profilbilde på facebook for at andre enn bare vennene mine kan like/kommentere det? Jeg er ganske sikker på at det går an for jeg har gjort det før på en bittelitt eldre facebook, men nå finner jeg plutselig ikke instillingen! har lett omtrent overalt

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppe i hjørnet til høyre ved siden av "Hjem" er det en pil som peker ned, trykk på den. Deretter personvernsinstillinger så ser du det med en gang ;) Valgene er: venners venner, venner eller egendefinert ;) Håper det var til hjelp!

Takk Margit, men betyr den instillingen at (for eksempel) venners venner kan like/kommentere bildet, eller at de kan se det? for jeg trodde det var sistnevnte :huh:

Lenke til kommentar

Oppe i hjørnet til høyre ved siden av "Hjem" er det en pil som peker ned, trykk på den. Deretter personvernsinstillinger så ser du det med en gang ;) Valgene er: venners venner, venner eller egendefinert ;) Håper det var til hjelp!

Takk Margit, men betyr den instillingen at (for eksempel) venners venner kan like/kommentere bildet, eller at de kan se det? for jeg trodde det var sistnevnte :huh:

Jaa, det kan nok stemme det du sier der .. :hmm: Jeg er nok ikke en facebook ekspert, men om du bare vil at de ikke kan kommentere det så kan du sikkert velge den innstilingen :) Kanskje søke på google? :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...