Emma Margit Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei! Nå tar jeg generell studiekompetanse og skal på universitet etterpå. Har tenkt mye i det siste på å jobbe innen rusmisbrukere eller barnevernet, men etter å ha lest litt omkring så ser jeg mye negativt rundt disse jobbene. Det er mye vold innen rusjobben og når du jobber i bv så liker ingen deg, fordi de tror du ser på alle med ugleblikk. (Noe jeg ikke kan se for meg at jeg kommer til å gjøre.) Spørsmålet mitt er om noen av dere her inne har erfaringer eller kanskje har noe å si? Vet dere om alt dette er sant? Lite lønn og bare negativt? Takk for svar Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei! Nå tar jeg generell studiekompetanse og skal på universitet etterpå. Har tenkt mye i det siste på å jobbe innen rusmisbrukere eller barnevernet, men etter å ha lest litt omkring så ser jeg mye negativt rundt disse jobbene. Det er mye vold innen rusjobben og når du jobber i bv så liker ingen deg, fordi de tror du ser på alle med ugleblikk. (Noe jeg ikke kan se for meg at jeg kommer til å gjøre.) Spørsmålet mitt er om noen av dere her inne har erfaringer eller kanskje har noe å si? Vet dere om alt dette er sant? Lite lønn og bare negativt? Takk for svar Jeg har ingenting å bidra med hva "bare negativt" angår, men lønnen til diverse aktuelle stillinger kan du enkelt sjekke på sider som denne: http://jobbfeber.no/ Lenke til kommentar
Emma Margit Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Hei! Nå tar jeg generell studiekompetanse og skal på universitet etterpå. Har tenkt mye i det siste på å jobbe innen rusmisbrukere eller barnevernet, men etter å ha lest litt omkring så ser jeg mye negativt rundt disse jobbene. Det er mye vold innen rusjobben og når du jobber i bv så liker ingen deg, fordi de tror du ser på alle med ugleblikk. (Noe jeg ikke kan se for meg at jeg kommer til å gjøre.) Spørsmålet mitt er om noen av dere her inne har erfaringer eller kanskje har noe å si? Vet dere om alt dette er sant? Lite lønn og bare negativt? Takk for svar Jeg har ingenting å bidra med hva "bare negativt" angår, men lønnen til diverse aktuelle stillinger kan du enkelt sjekke på sider som denne: http://jobbfeber.no/ Tusen takk! Ser ut som om lønnen er i gjennomsnitlig på 378 000. Ikke dårlig syns nå jeg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå