MHeien Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hei! Jeg har søkt litt rundt på nettet om det fantes drivere og slikt for skjermkortet Geforce GTX 560 ti til Windows 8. Jeg så det kom ut for en uke siden eller noe sånt og tenkte kanskje å skaffe det. Jeg fant dessverre ikke noe ut om det verken på geforce.com eller google i det hele tatt, så jeg håpte kanskje noen her visste noe om det? Endret 29. august 2012 av MHeien Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Slik jeg har forstått det har ikke Nvidia kommet ut med offisielle drivere for Windows 8 enda. Noe av grunnen er vel at Windows 8 ikke blir lansert før 26.oktober, så det er ikke så hastverk. Ati har lansert Win8 drivere til mye, men ikke alt. Så Nvidia er ikke helt alene. 2 Lenke til kommentar
MHeien Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Ok, så da vil antageligvis drivere fra nvidia ca. komme ut da? Tror du? Men ellers takk Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 De vil nok komme før den 26.Oktober, men er usikker på når. Sjekk Nvidias sider fra tid til tid. 1 Lenke til kommentar
MHeien Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har lett lit rundt der, og har ikke kunnet finne noe om operativ systemer driverne virker til, men kan se litt mer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Eg testa med "beta" drivern som kom i juni på eit GeForce 560 kort, funka fint det. Men den maskina er ikkje i daglig bruk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Har hatt null trøbbel med WIn8 her, maskinen er også brukt daglig, dog ikke samme skjermkort, men fortsatt fra Nvidia, type GTX 670 med siste beta driver. Endret 9. september 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå