GrinderX9 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Fantes det ikke en eller annen eldre tråd om the walking dead? Nå ja, jeg fant den i alle fall ikke. Spilte gjennom episode 3 nå etter jobb. Tok meg akkurat 2.5 timer å spille gjennom. Så var vel ca som de andre. Litt mer puzzle orientert enn de to forgående episodene, men bare litt. Ellers skjer det en god del ting i denne episoden også, så bare å glede seg 5/6 fra meg. Endret 29. august 2012 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tenker du på den jeg laget som inneholdt store spoilere? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1444543&st=0&p=19427273&&do=findComment&comment=19427273 Jeg sitter og venter på at Steam skal laste ned Episode 3 nå. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Takk, der var den tråden igjen ja Sitter her å lurer på om jeg kanskje kommer til å kjøpe sesong 1 på steam når jeg er ferdig med å spille episodene på xboxen. Hvordan er episode 2 og 3, teknisk på pc? Det tekniske på 360 versonen synes jeg er litt halvdårlig, mange små pauser, lyd som blir litt borte til tider osv. Også i episode 3. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kan ikke huske å ha opplevd noen problemer med PC-versjonen. Og bare for å nevne det, det er akkurat nå salg på TWD på Steam. Koster 14,99 Euro. Tilbudet går ut imorgen klokken 19, tror jeg. Da vil det koste 24,99 Euro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå