Zypod Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 **KREMT** jeg har gjordt en brøler i gothic, å trenger litt hjelp. er i kapitel 5/6 (husker ikke helt hvilken). surer nå rundt inni Orc Tempel, brukte "tranform to meatbug" skroll for å komme gjenom det første gitter porten, heriet og banket mange skeleter, tempel gards, og fire shamaner. fant det mystiske sverdet som xardas liksom skal identifisere. så løper jeg så fort jeg kan ut... nå kommer det teite... jeg har ikke flere "transform to meatbug" skrolls!! og nå kommer jeg ikke ut!! kan noen hjelpe meg med å få consolen til å funke, å gi meg comandoen til å spawne noen "transform to meatbug" skrolls hjelp en fomlende helt i å komme ut av templet for å redde verden... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 "Tranform to meatbug"....konge. Gleder meg til det. Man må alltid save før man gjør noe slikt vet du..... Trykk på c skriv inn marvin Trykk deretter f2. Da ku gjøre følgende: Heal- Cheat Full Kill enemy in focus- Kill Go to a waypoint*- goto waypoint waypointhere Enable/Disable god mode- cheat god Toggle game time- toggle time First person- first person 1000 gold for 100 exp- insert gold * Waypoints kan være så mangt, et par er: Xardas(Xardas tower) Wolf(Havna) Fire( 'landowners' farm.) Du kan også ''Set Time XX:XX'', kan være greit i denne situasjonen. Ikke overdriv denne :-? Trykker du på K hopper figuren litt framover. Vet ikke om dette går gjennom vegger. Du kunne også fly men husker i hvilke tast. Gudd løkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå