bakke80 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Positive/negative kritikker tas imot med takk! =) 3 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Veldig pent bilde. Pen komposisjon og tøffe mønstre og former på skyene. Men, signaturen din var fæl. Den ødelegger det elegante inntrykket bildet gir meg. Det er jo subjektivt såklart, men hvis jeg var deg ville jeg hatt signaturen hvis og gjennomsiktig slik at den er der men er langt mindre synlig Lenke til kommentar
bakke80 Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Veldig pent bilde. Pen komposisjon og tøffe mønstre og former på skyene. Men, signaturen din var fæl. Den ødelegger det elegante inntrykket bildet gir meg. Det er jo subjektivt såklart, men hvis jeg var deg ville jeg hatt signaturen hvis og gjennomsiktig slik at den er der men er langt mindre synlig Takk for det! Angående signaturen så var det en glipp, feil signaturfil stod valgt i Lightroom oppdaget jeg etter bildet var lastet opp! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Steinene nede i bildet tilfører en viss spenning i til bildet, og gir det ekstra lille som skal til for å få et bilde severdig. Flotte refleksjoner som speiles i vannet. Synes det ble et pent bilde. Endret 31. august 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
bakke80 Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Takk for fine ord! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå