sprintball96 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er helt nybegynner med går på media, macan vårest har CS5 men øsnker å ha photoshop på hjemme pc.. Da lurer jeg på om jeg skal kjøpe CS5 eller CS6 noe tips eller hva som helst! Skriv det til meg! Lenke til kommentar
3irik Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvis du er helt fersk vil du nok få like mye utbytte av cs5 som cs6, spesielt om det er det du har tilgang på fra før av. Når det er sagt så tror jeg det skal bli billigere å oppgradere fra cs6 i fremtiden enn det blir å oppgradere fra cs5 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Her er liste med ny funksjonalitet: http://www.adobe.com/no/products/photoshop/features._sl_id-contentfilter_sl_featuredisplaytypes_sl_new.html Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Okei! men ser at det er litt forksjellige typer pakker, eks. Extended.... ovs. https://prisguiden.no/produkt/adobe-cs6--photoshop-windows-norsk-158820 men den funker greit den og den er billigste jeg ser istede forr 8000,- eller 25000,- ? VIl helst ha i norsk språk siden jeg er ikke så fullt god i engelsk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det der er en oppgradering fra CS5 til CS6. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er du student eller jobber i skole kan du kjøpe studentversjon til en brøkdel av prisen. 2 Lenke til kommentar
se# Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er du student eller jobber i skole kan du kjøpe studentversjon til en brøkdel av prisen. Som Trondster skriver finnes det studentversjoner av Adobes programmer. Jeg ville kjøpt CS6, trodde forresten ikke at Adobe solgte CS5(.5) lenger, det er jo noen måneder siden CS6 ble lansert nå. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Okei, da hørtes bedre ut det egenlig! Men Så da e det Extedend versjon jeg må se etter? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Tusen takk at dere sa det! Jeg ble veldig skuffet at jeg så at måtte punge ut 8000,- for å kjøpe det! men nå på student pris på 80% på CS6 photoshop extended! Nå trur jeg det kan bli kjøp! Takk! Lenke til kommentar
se# Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Tusen takk at dere sa det! Jeg ble veldig skuffet at jeg så at måtte punge ut 8000,- for å kjøpe det! men nå på student pris på 80% på CS6 photoshop extended! Nå trur jeg det kan bli kjøp! Takk! Om du trenger extended eller ikke avhenger av hvilke funksjoner du skal bruke, hør med skolen hva de anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå