HawkeyeFtw Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har lenge vurdert å skaffe meg stasjonær, men har vært mye frem og tilbake. Spesielt med tanke på at skoleåret er i gang og jeg både trener og jobber. Var dette som gjorde at jeg ikke gikk til kjøp med en gang. Har ikke spilt så mye i det siste, mye på grunn av at jeg bare har en Macbook pro 13 2010 modell, og nå har Guild Wars 2 kommet ut. Et par venner av meg som spiller det og har også vurdert Black Ops 2. Lurer på hvor mye penger jeg egentlig må bruke på å få et greit oppsett. Må spille med minimum 60 fps og resolution på 1920x1080. Trenger ikke ultra graphics og pleier alltid å ta av anti aliasing så tjener en del fps der. Tenkte å få det så billig som mulig da jeg også trenger en skjerm til ca. 1.5K også. Så hvor mye penger vil det bli ca? Skjermen med i tillegg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kommer heelt an på hvilke krav du har. Du får en grei maskin til 7k, men for 10k får du en maskin med kvalitetskomponenter som vil vare lengre. Med andre ord, bruk så mye du føler at du har råd til. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) http://cdon.no/elekt...-_w7hp-20388250 Latterlig bra deal om dagen Du kan få en kurrant maskin til under denne prisen også. Dette er en gamingmaskin som virkelig sparker bra fra seg, og jeg tror ikke man finner noen noe bedre kjøp der ute per i dag. Endret 29. august 2012 av fflex 1 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Det dumme er bare at jeg må få skjerm i tillegg :/ Hadde det vært 7.6K med skjerm hadde det vært noe annet. Må nesten se det litt an egentlig. Ville dere anbefalt å kjøpe noe på Finn? Er selv litt skeptisk til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå