Nanarayo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 I det siste så har det blitt sagt at Java ikke er helt trygg nu. Så hvordan vil det blir for meg som er avhenging av nettbanken for å betale regninger osv. Kan jeg bare fortsette å logge innpå nettbanken min uten at det blir noe problemer? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Slå av java, og slå det på igjen når du skal bruke nettbank. Det er trygt, ja. Lenke til kommentar
Nanarayo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Okey, takk for svar Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Eller bare bruk Firefox nettleseren og legg inn utvidelsen NoScript. Der godkjenner du banken og andre(ev delvis) du mener er trygge og nødvendig å kjøre skript på. Dermed slipper du å aktivere/deaktivere java hele tiden og du er også mer sikret mot andre typer skript i tillegg Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Avhengig av hvilken bank det er, kan det godt hende det går an å logge inn uten java også. Går fint an i Skandiabanken og DnB for eksempel, siden de begge tilbyr flere forskjellige innloggingsalternativer. Endret 29. august 2012 av Juke Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Skandiabanken bruker jo java på løsninger i banken selv om man ikke trenger java for innlogging. Så helt fri det er man ikke der slik jeg kan se det Lenke til kommentar
Faller Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Til oppdatering som har det kommet en fiks på problemet nå, slik at det skal bli trygt igjen. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå