TST Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det var få som snudde seg da det ble kunngjort at Escape Velocity: Nova hadde blitt konvertert til Windows. Trofaste tilhengere gjorde imidlertid så godt de kunne for at også PC-eiere skulle legge merke til Escape Velocity: Nova. Vi er glade for at vi brydde oss, for dette er en liten juvel av et spill. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1701 Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 woohoo, takk for tipset. Dette skal lastes ned og spilles leeeenge. Ett perfekt en time om dagen i mange år spill Lenke til kommentar
Templar Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Dette er et gammelt Mac spill. Når jeg hadde mac var dette spill eneste grunnen til at jeg var ikke sikker at jeg kunne bytte over til PC. Min lille bror som hadde super fin Pentium da jeg hadde PowerMac var aldri ned hos meg at se på Maccen... helt til Escape Velocity .. LOL fyren kunne ikke la Maccen min i fred .. Dette spill er DØDSbra!.. dette er ett av de spillene som var er GOY.. ikke bare lys og 3d effekter som slutter at holde interessen etter 2 timer.. Dette spill er old style GOY spill. Holder på at laste det ned nu.. elsker nye 8Mbit linjen mi Anbefalt. Simon Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jepp, dette er virkelig et supert spill. Endelig noen som har skjønt det selv i dagens spillverden: gameplay er tingen å satse på! Merker dog at noen av macpluginene ikke funker 100% bra i pc versjonen, selv etter at de er kjørt en runde gjennom plugin converteren. Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Akk og ve, spillet funker ikke, kommer til "intro bilde" nummer to, med progress baren i bunn, og når den er ferdig (progress baren altså) spretter jeg tilbake til desktopen... Har amd700, gammalt tnt2, win2000 og masse minne, noen ideer? Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ja vel da, kan sikkert lese troubelshootinga på hjemmesiden jeg også (sukk), men til alles opplysning så gjelder instruksene for installering av QT for WIN200 også (ikke bare XP)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg