Kusetjuv Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Det hele var et sjalusidrama, kan jeg starte med. Vi var 3 gutter i en leilighet, vi lå og sov da noen banker på vinduet. Vennen min tror det er en annen kamerat av meg, han klarer ikke se hvem det er ut av vinduet, siden han nettopp hadde stått opp. Han går bort til døra, lukker opp, og blir dermed pressa inn med døra pga noen uten adgang eller uten å ha spurt bare flyr rett inn. Dette viser seg å være 2 fulle dompaper som kommer for å terrorisere og true oss. Det hele fordi jeg bare har HENGT litt med "dama" til han ene, "sjefen sjølv." Hun har selv sagt de ikke er sammen, og det har ikke skjedd noe mellom oss engang. Vi har vært venner lenge. Uansett, han kommanderer oss i sofaen og er tydelig sur og forbanna.Det går utover de 2 andre, han drapstruer. Sier at "Jeg er i stand til å drepe alle 3." Mens han i tillegg klapper meg i trynet med strak hånd og tar tak i munnen min og kjører meg inn i veggen. Han drapstruer igjen alle 3 mens han er høylydt og truende. Vi får angst og skjelver, fordi vi vet at fulle folk kan gjøre hva som helst. Han tvinger meg til å holde henda på ræva mens jeg sitter i sofaen, og skriker med en gang jeg bare tar de bort. Den 2. personen som tok seg inn i leiligheten var ikke like mye med på det, men han truet også en enkel gang. Han var også med på det selvom han ikke var like utagerende som han 1. Forholdet er anmeldt. Akkurat nå har bare jeg og han andre anmeldt, men han 3. skal også. Hva tror dere politiet og påtalemyndighetene gjør her? Endret 29. august 2012 av Kusetjuv Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Drapstrussel er rimelig alvorlig. Jeg tror politiet tar saken Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Høres ut som noe du/dere har diktet opp. Uansett håper jeg det blir henlagt. Ikke kast bort skattepengene mine på slike filleting, takk! Endret 29. august 2012 av Backslash Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hadde du kalt det en fillesak om det hadde vært i ditt hus Backslash? Drapstrusler er alvorlig. Krekar ble akkurat dømt til fengsel pga det. 3 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har ikke lyst til å nevne alderen på dere og "truerene" ? men ja den blir nok ikke henlagt...om det får noe store konsekvenser for de to tviler jeg på, om de ikke da har skriblerier på rullebladet fra før av, men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er aldri lett å forutsjå korleis ei anmeldelse blir håndtert. Drapstrussler får nok litt høgare prioritet enn ein del andre saker. Usikkerheitsmomentet er kva andre saker som politiet har fått inn i samme tidsrom. Politiet må prioritere det viktigaste av det dei får inn. Så etter at du har anmeldt forholdet så må du nesten berre vente å sjå. Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hadde du kalt det en fillesak om det hadde vært i ditt hus Backslash? Ja. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Backslash er helt tydelig et troll som tøffer seg, så bare ignorer postene hans i denne tråden. Dette er ikke bare drapstrussler, men også en form for frihetsberøvelse. Om dere alle tre anmelder og vitner i saken tror jeg det kan bli dom. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Moderatormelding Enkelte innlegg besluttet å rømme tråden etter trusler fra undertegnede om at innleggenes mamma ville bli oppringt. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå