sCud Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 er det noen her som vet hvordan man kan krom'e PSU, plastbokser osv? finnes det noe form for krom-spray eller noe sånn? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du får vertfall kjøpt krom spray på biltema,clasohlson eller på andre steder der de selger malig og spray bokser. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Prøv den på Biltema, men med klarlakk på toppen. Kromlakken har det med å bli stygg så fort du tar på den. Lenke til kommentar
Jammer Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Aggh! Styr unna! Jeg prøvde meg på denne lakken, fulgte bruksveiledningen nøye, og lakka ivei. Har ikke bilder av det (skjemmes), men resultatet ble en mattere sølvgrå metallic enn det som var i Chieftec-kassa mi fra før. Jeg prøvde dessuten å lakkere en høyglanspolert DangerDen Maze 2 Cpu kjøler med klarlakk (Biltema), og det ble også mislykket. Lakken faller av i flak, men det tror jeg kan skyldes at lakk gjerne trenger enten en primer eller en litt "ru" overflate for å "henge". NB! jeg rengjorde alle deler med tynner før jeg begynte å lakkere, så "dritt" burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvis du vil gjøre det skikkelig http://www.centrumfornikling.no/krom.htm Lenke til kommentar
sCud Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 jeg leste da en plass senere at det skulle funke vist du pusset delene, så brukte kromlakk, deretter evt. en klarlakk. noen som vet om det funker, når en pusser delene først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå