bellanca99 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei, er det noen som kan belyse litt ang tidsfriter rundt fradeling av egen tomt ? I mitt tilfelle har det tatt 4 år og kommunen er fortsatt ikke ferdig med fradelingen, det er en rekke unnskyldninger og ingen av de har noe med min søknads og dokumentasjon å gjøre, det er andre annliggender i kommunen som sykdom mm som er skyld i dette. Hva sier loverket om tidsfrister ang fradeling, og hvilke alternativer har jeg utenom utallige purringer ? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Har hatt noen slike saker, men det er noen år siden og jeg er ikke oppdatert på tidsfristene. De er beskrevet i Forskriften SAK. Kan finnes på Lovdata.no. En del kommuner har også lagt ut sine egne tidfrister, på de forskjellige søknader om Tiltak, meldinger, o.l. Men dette dreier seg om noen uker og ikke månedrer og år! Finner du ikke ut av dette, eller noen andre her har oppdatert og presis informasjon, så ville jeg sendt en Klage til Fylkesmannen. Vær obs på, at den skal sendes via kommunen. De får da anledning til, å lese din Klage og kommentere Klagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå