Gå til innhold

Ulåst smarting med godt kamera

annie2

Anbefalte innlegg

En venninne skal ha ny mobil.

Den må være ulåst (veldig viktig), men tror hun har Telenor abb som hun kan binde for å få billigere pris.

Den må ha godt kamera, hvor hun kan legge ut bildene rett på facebook fra mobilen. Den må også ha wifi, og jeg synes den bør ha Android eller iOs.

Hun har sett mobilbilder tatt med Nokia N8, så hun har nok rimelig store forventninger til kamera, men jeg tror ikke hun trenger Xenon blitz.

Jeg tror hun ønsker en som ikke er for dyr, og regner med det da blir en Android. Det hadde vært en fordel med en som støtter Google Play. Hun har null peiling på data, og kan godt finne på å nekte folk å gjøre ting som å installere et hack.

Vi tror hun kommer til å bruke Goji-appen fra Telio.

Er det noen som har noen forslag, inkludert hvor den kan kjøpes?

Altså:

Ulåst

Fordel om den kan kjøpes Telenor subsidiert

Godt kamera

Smarting

Google Play om Android

Klarer Goji-app om Android

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xperia P er en flott, ganske billig modell(omtrent som SII) og har flere utganger, og er nyere ;) Google Play er alltid med fra Sony, sammen med Facebook-integrert UI. Denne er perfekt for utebruk(som trolig din venninne vil bruke den til, i og med at hun skal ta mye bilder), har 1080p HD-filming og 8.2 mpx. Dette holder lenge for en ikke-super-interessert dame som skal ha Android mobil. Sony er lett og finne fram i, og skal hvertfall få 3 oppdateringer fra Android. Den er kjapp og morsom (;

Håper dette hjalp!

~Quaec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...