el_cash Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvordan kan jeg lagre video jeg streamer fra en nettside? Det er en liten snutt fra TV2 Sumo jeg gjerne skulle lagret, i så høy oppløsning som mulig (HD), men finner ingen skikkelig god metode. Og googling gir mange tvilsomme resultater... Vet jeg kan lagre streaming via VLC, men er ikke helt fornøyd med kvaliteten som blir på mp4-filen. Er det andre gode og gratis verktøy eller triks jeg kan bruke? Og hva er enkelt og greit å bruke for å redigere (bare klippe og lime sekvenser) opptaket? Alle tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Ingen gode idéer for hvordan jeg kan rippe en stream? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Aantagelig ikke lovlig å lagre filer i fra tv2 sumo. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Dette er gjort vanskelig av en grunn Men leter du litt med enkelte verktøy finner du direktelinken til videofilen... funket iallfall med nrk sin gamle videofunksjon etter hva jeg har *host* hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå