fotogigen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Regnbue ove Runde. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Dette var nydelig - et skudd i rette tid Lenke til kommentar
John EM Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Så enkelt, litt regn, solen i ryggen, og vips: et vakkert bilde med flotte farger. Her har du fanget lyset akkurat som det er på nordvestlandet på denne årstiden. Bra jobba. Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ett blinkskudd med flotte farger Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Utrolig flott av regnbuen..liker også broen under buen..flott komposisjon og farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Bra utført;)..har prøvd en del på disse men virker ikke som jeg skal få det til,selv om jeg ser jeg kjører på samme innstillinger..så da lurer en jo på hva du gjør/eller gjør i etterbehandlingen? Nydelig bilde. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Takk for flotte kommentarer, jeg vil ikke si jeg gjør så mye...fotograferer ALLTID i raw. men det jeg gjør er å trekke ned eksponeringen en del. ( kamera måler alltid feil når det blir mye himmel) så drar jeg opp kontrasten litt. til slutt brukte jeg en pensel i lightroom som jeg dro over regnbuen. i det penselstrøket justerte jeg opp luminans og fargemetning. hele prosessen tok ca 1 til2 minutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg