Ohny Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har brukt masse penger på headphones, men det skulle jeg ikke ha gjort. hadde jeg spart opp de pengene kunne jeg få kjøpt meg en kvalitets headphone i stede, men men... prøver meg igjen, og ønsker hjelp fra "publikum" Budsjett: Spiller ingen rolle, "man får det man betaler for", men 10k klassen er litt for drøyt da Størelse :Dekker over øret Type: Helst lukket, men føler at halvlukket er mer behagelig i lengden. Bruksområde: Stort sett til musikk Tillegsinfo: For det meste EDM sjanger, hender at det spilles også "radio sanger" Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Ren lyd er viktigst, bass er også viktig. Ikke Beats bass og ikke akg q701 slakk. Om den kan brukes til studio musikk er det også pluss, men det er ikke krav Evt kilde: Hva har du planer om å koble dem til; For det meste til mp3 spilleren, og resten til pc. Blir nok 32 Ohms jeg må se etter. Men det viktigste er at man kan ha på lenge uten at man blir sliten i hodet/øret. Det er det som er problemet med de jeg har nå. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Beyerdynamic DT 770 pro 32 ohm treffer temmelig bra på alle punkter. Du kan selvfølgelig finne dyrere alternativ om du har mer penger å svi av, men for de aller fleste vil det ikke være noe poeng i. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Beyerdynamic DT 770 pro 32 ohm treffer temmelig bra på alle punkter. Du kan selvfølgelig finne dyrere alternativ om du har mer penger å svi av, men for de aller fleste vil det ikke være noe poeng i. Enig der, jeg har testet de, fikk bra inntrykk. Dealen er at kompisen min har den, så jeg vil ikke ha det samme. Tenkte egentlig på T70p, noe dyrere, ble året til årets beste headphone, men hva forskjellen er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har Beyerdynamic T70p, er storfornøyd! De virker fint over langtids bruk også.. blir ikke helt klam av å høre på dem. Greit å sjekke ut litt grundig hvor du får de billigst men, er ett par som selger de Det eneste med T70p er at de er litt skjøre, dvs ikke mist dem i bakken.. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 En eller annen variant av Sennheiser HD-25 er ett bra alternativ til portabelt bruk, disse går desverre ikke rundt øret, og kan nok gjøre deg litt sliten etter en stund. ser at AKG k550 får en del skryt om dagen, så disse kan også være verdt å sjekke ut. Ellers har jeg sett litt på http://www.aiaiai.dk/store/headphones/tma-1-nomic , fikk bra omtale på http://www.anythingbutipod.com for en stund siden, går du får dem er du i allefall garantert at du ikke har noen kompiser som dukker opp med samme headphones som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå