ampersand Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei! Jeg får ikke spillt *.mpg filer i min mediaplayer. Noen som vet hva som er galt og hva jeg må gjøre ? Den prøver å download noen kodekser men den ender med at en ukjent feil har oppstått og jeg får ikke fortsatt... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Cleptoroz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Bruk divX codec + Xivid. Søk på google så finner du dem. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Bruk divX codec + Xivid. Søk på google så finner du dem. Mulig det bare er meg, men trodde man trengte divx og xvid codecs til .avi filer... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det er sikkert en MPEG2 fil. Last nes WinDVD/PowerDVD e.l. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det er sikkert en MPEG2 fil. Last nes WinDVD/PowerDVD e.l. det er jeg helt enig i. trolig VCD eller SVCD opprinnelig. Om du legger inn en software-dvd vil alle "mediaplayere" bruke DVD-codecen og fungere. Lenke til kommentar
trumic Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 bare last ned codec pakken på www.k-lite.tk ! her får du alle codecene du trenger pluss en modifisert powerdvd spiller i en fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå