settings Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg går nå 2pin, eller industrimekken, men på skolen jeg går på har man bare tre fordypninger - ingen av de er CNC som jeg vil. kan jeg gå ut i lære i en CNC bedrift uten fordypning? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men har du vurdert å skifte skole? Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg går nå 2pin, eller industrimekken, men på skolen jeg går på har man bare tre fordypninger - ingen av de er CNC som jeg vil. kan jeg gå ut i lære i en CNC bedrift uten fordypning? Ja. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Helt generelt: "Prosjekt til fordypning" er et motivasjonsfag og for å gi innsyn i noe som man kan velge videre. Hvilket "prosjekt til fordypning" man velger eller gjennomfører, har formelt sett ingen betydning for valgmulighetene videre framover. http://www.vilbli.no/?Program=V.TP&Side=1.1&Kurs=V.TPTIP1----_V.TPPIN2---- Endret 2. september 2012 av arne22 Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 ok, takk for svar TheMoful ag Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå