Redaksjonen. Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Om det kiler i halsen eller du skal på ferie er dette appen for deg. Test: Apotek1-app 1 Lenke til kommentar
avo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er godt mulig dette er noe så enkelt som en god app, men jeg klarer ikke helt å bli kvitt trangen til å begynne å google den godeste journalisten, utvikleren av appen, og apotek1 for å finne sammenhengen. Jeg sier virkelig ikke at det er noen sammenheng, men likevel... 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det man virkelig hadde trengt fra en apotek- app (app-otek? ) er en "Mine resepter"-funksjon.. 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det man virkelig hadde trengt fra en apotek- app (app-otek? ) er en "Mine resepter"-funksjon.. Det kommer nok, men stiller strenge krav til sikkerhet. Jeg tror heller ikke det bør komme fra noen kommersiell aktør i helse-Norge, men heller fra en offentlig instans. Nettsiden mineresepter.no er en internettbasert tjeneste som tilbys av Helsedirektoratet. En tilsvarende løsning for mobil hadde nok vært å foretrekke, fremfor en løsning fra en kommersiell aktør. Det er fortsatt et lite stykke igjen før mineresepter.no kan brukes av alle, men det nærmer seg. Liten disclaimer: Jeg jobber i Apotek 1. Meninger og synspunkter som jeg kommer med på nett er kun personlige meninger og synspunkter og representerer nødvendigvis ikke min arbeidsgivers meninger. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg er klar over sikkerhetsutfordringen, men samtidig har omtrent alle banker en mobilbank-app, det burde la seg gjøre i hvert fall for c-preparater. At man må gjøre det på gamlemåten for b-preparater er noe jeg er villig til å akseptere. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har prøved appen, på en skala fra en til fem gir jeg 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg