Gå til innhold

Strategi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs vel litt om du ønsker Real Time Strategy eller Turn-based Strategy, men uansett så kan jeg anbefale:

Company of Heroes (RTS), Anno serien (spesielt Anno 1404) (RTS), Endless Space (TBS) og Total War serien (både RTS og TBS).

Ellers så har du tyngre Turn-based strategispill som Hearts of Iron 1, 2 og 3 eller Crusader Kings 1 og 2.

Advarsel! Pløyer du deg igjennom alle disse så ser du nok ikke verden igjen på ett par år :p

Lenke til kommentar

Ok, dette høres bra ut :) Dere har vel ikke noe peiling på hvor jeg kan få disse spillene til en billig penge? Tror heller ikke at butikker som Elkjøp har alle disse spillene tilgjengelige..

Tror du finner alle (med unntak av Anno 1404) på Steam. Eneste av spillene jeg ramset opp som har tilnærmet fullpris er Crusader Kings 2 og Total War Shogun 2 til 39.99 euro.

Strategispill er heldigvis generelt sett billigere enn for eks FPS spill ettersom de er PC ekslusive.

Sjekk ut Company of Heroes, koster ca 50 spenn og er regnet som ett av tidenes RTS krigsstrategi spill :thumbup:

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Crusader Kings 2, Europa Universalis 3 og andre Paradox-titler hvis du liker det komplisert.

Civilization 5 hvis du liker det litt mindre komplisert.

Shogun 2: Total War og andre spill i Total War-serien (avhengig av hvilken setting du vil ha) hvis du liker en blanding av turbasert og realtime.

Dawn of War 2 hvis du vil ha mest mulig actionfokusert RTS uten så mye micromanagement. Eventuelt Starcraft 2.

Lenke til kommentar

Age of Empires-serien, Age of Mythology-serien, Empire Earth-serien, Company of Heroes-serien, The Settlers-serien, The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth-serien, Praetorians, War of the Ring, Warcraft-serien, Populous‎.

Ok, dette høres bra ut :) Dere har vel ikke noe peiling på hvor jeg kan få disse spillene til en billig penge? Tror heller ikke at butikker som Elkjøp har alle disse spillene tilgjengelige..

Play.com, Steam, Amazon, Finn.no, QXL og eBay.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...