Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går "lei" jenter

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært ganske attraktiv blandt jenter. Spesielt jenter jeg omgås med over lengre tid virker det som får et spesielt godt øye til meg. Til tross for dette har jeg aldri vært i et forhold selv om jeg har vært nære svært mange ganger.

Jeg har lyst på en kjæreste, men merker jeg svært sjeldent forelsker meg. (jeg er overhodet ikke homofil hvis tanken slår dere her, er det noe jeg elsker her i verden er det kvinner). Når jeg først er interessert i en jente og begynner å flørte litt med henne går det greit lenge, helt til hun faller for meg og da mister jeg rett og slett interessen, nesten som om det ikke er en utfordring lenger. Jeg har prøvd å overbevise meg selv om at jeg kanskje får sterkere følelser for henne hvis jeg fortsetter å rote med henne - det har som regel aldri endt og jeg går bare lei. Det har ført til at jeg ufrivillig har knust mange kvinnehjerter bare i håp for å skaffe meg en kjæreste. Nesten så jeg får dårlig samvittighet for å begynne å rote med en på grunn av at jeg skal gå "lei".

Jeg har også lenge vært en litt reservert person, det er ekstremt få personer jeg slipper inn nær meg fordi det føles litt ubehagelig. Det er mulig dette kan gjøre det ubehagelig med en kjæreste, men jeg er langt i fra sjenert og prater flittig med folk.

Det at jeg er ganske attraktiv blandt jenter har gjort at jeg kanskje har fått en attitude som jeg ikke helt liker. Hver gang jeg ser en gutt som drar mye damer vekkes egoet i meg og jeg får en sterk lyst til å "stjele" damene fra han. Heldigvis stopper jeg meg selv og går kun etter jenter som jeg har reell interesse for i håp om at det kan bli noe mer. Dessuten har jeg også fått den holdningen at jeg aldri går å sjekker opp noen damer, jeg vil at de skal komme til meg. Det gjør jo at de attraktive damene som jeg kanskje ville hatt reell interesse for sitter og gjør akkurat det samme og det blir ingen kontakt.

Jeg vet jeg har en typisk "drittsekk"-attitude, men jeg har insett det og har lyst til å gjøre noe med det. Det har aldri vært min intensjon å såre jenter, jeg vil bare finne en jeg kan elske ærlig.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan gjøre for å "forbedre" attituden din:

1. Slutt å fokuser på utseendet ditt eller andres - lær å kjenn både ditt og andres indre før du kommer med utsagnet om at du er attraktiv for kvinner. Godt mulig du er attraktiv utseendes messig men at din personlighet og dine krav ødelegger for deg. Dette er noe du må finne ut av selv.

2. Gå bort til ALLE jenter du ser på byen og prøv å bli litt kjent med dem, dette har vekket lidenskapen for meg hvertfall når det kommer til jenter, selv om jeg egentlig er blitt en ganske følelsesløs person.

Lenke til kommentar

Høres ut som du beskriver meg, kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen din. Før plaget det meg litt at jeg ikke fant noen jenter jeg virkelig kunne bli glad i, men har funnet ut at det er ikke noe vits i å tenke slik. Du har tydeligvis ikke problemer med jenter, og en dag finner du nok noen som passer deg. Kanskje du bare må få rast fra deg først, og bli litt eldre. Er hvertfall slik jeg tenker, har ikke noe hastverk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...