Krismeko Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sommer ved Bygdin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ja her der oppe behøver vi ikke lete etter motiver akkurat. Tre teknisk gode bilder av vår fantastiske natur. Syns nok V2 er best, spesielt i farvene. Både V2 og V3 ier litt mer mette, noe jeg likte .. Du sier det jo selv angående tidspunktet. Morgenlyset her er jo fantistisk så du må nok jobbe litt med legemet og brekke deg opp. Ille med en gang men det er verdt strevet mange ganger. Et ekspertråd fra et murmeldyr dette. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vakker bit av mor Norge - flotte bilder alle tre, men liker best v1. Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vakrere enn dette blir det ikke. Fargene på v2 ser riktig flotte ut på min skjerm. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Flott land; ingen tvil om det. Et prospektkortbilde av vår vakre fjellnatur. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Takk for kommentarer, alle sammen. Og ja, Harald, jeg må virkelig jobbe litt med dette å komme meg opp om morgenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg