AnjoEntertainment Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Vi har nå begynt på skole sammen (begge to er18 år), og hun har konstant ville vært med meg de siste tre dagene (alle dagene altså). Jeg er veldig sosial av meg, og inkluderer henne hele tiden. Hver dag har hun smilt til meg, alltid ville prate med meg, ledd av alt jeg har sagt (eller anerkjent humoren i det) og alltid smilt og stirret meg inn i øynene i mer enn to sekunder når vi har snakket sammen. Vi deler alltid bord også. Men, så begynte jeg å mistenke at hun likte en annen gutt iløpet av dag 2 - samtidig som jeg begynte å få følelser for henne. Jeg begynte da å se henne mindre i øynene hver gang vi lo - altså gruppen (sluttet å dele latteren i et blikk mellom meg og henne til en viss grad) og begrenset meg generelt følelsesmessig. Ser henne også betraktelig mindre inn i øynene nå også. Alt dette fordi jeg følte at hun likte han andre gutten - ble deprimert, men inkluderer og snakker med henne fortsatt - mye! Det ironiske er; nå ser jeg at hun gjør det samme med meg. Akkurat det samme! Hun deler ikke latteren med et blikk med meg. Hun begrenser blikk-kontakten veldig. Alt det samme! Er dette et tegn på at hun liker meg og føler seg støtt, og gir derfor tilbake med samme mynt? Isåfall; hvordan kan jeg rette opp i det igjen? Hvordan kan jeg fortelle henne indirekte at "jeg liker deg," før hun gir meg opp, om forelskelse skulle være tilfelle? Endret 28. august 2012 av GrammarNazi Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 28. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Trenger virkelig noe feedback her... Denne følelsen dreper meg, og kan jo ødelegge sambandet jeg har med alle de andre elevene - og ikke minst henne - for dette året. Kjærlighet kan ta livet av en sår sjel. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Gi henne oppmerksomhet igjen. Se hva som skjer. Jeg vil tro at som du sier selv, så plukket hun opp på dette, og viker unna på grunn av at du gjør det. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Kanskje du skal slutte å analysere så mye på gutterommet og heller komme deg ut og få litt fart på ting. Finn på noe. "Se film", det fungerer alltid 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 29. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Kanskje du skal slutte å analysere så mye på gutterommet og heller komme deg ut og få litt fart på ting. Finn på noe. "Se film", det fungerer alltid Sitte på gutterommet? Jeg er jo på farten hele tiden - med henne! Som du ser skrev jeg innlegget på natten - fordi jeg ikke fikk sove. Alltid skal noen komme med sleske kommentarer som om jeg er en usosial, kvisete tenåring. Jeg har fått mange bekjente nå, og har inkludert HENNE med de. Ikke omvendt. Åpnet opp for kontakten igjen, og i dag har vi blikk og alt igjen, men hun går og snakker kanskje bare mest med meg fordi hun liker han andre (jeg henger ofte med han/sitter med han)? I dag har også følelsene mine stagnert for henne, kanskje fordi jeg er oppgitt og lei av å "jobbe med henne". Endret 29. august 2012 av GrammarNazi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Drit i alle andre og hva hun synes om dem. Det er deg og hun du bryr deg om, right? Hvorfor skal noen andre påvirke det. Gevinsten er for stor til å la seg distrahere av småting. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Kanskje du skal slutte å analysere så mye på gutterommet og heller komme deg ut og få litt fart på ting. Finn på noe. "Se film", det fungerer alltid Sitte på gutterommet? Jeg er jo på farten hele tiden - med henne! Som du ser skrev jeg innlegget på natten - fordi jeg ikke fikk sove. Alltid skal noen komme med sleske kommentarer som om jeg er en usosial, kvisete tenåring. Jeg har fått mange bekjente nå, og har inkludert HENNE med de. Ikke omvendt. Åpnet opp for kontakten igjen, og i dag har vi blikk og alt igjen, men hun går og snakker kanskje bare mest med meg fordi hun liker han andre (jeg henger ofte med han/sitter med han)? I dag har også følelsene mine stagnert for henne, kanskje fordi jeg er oppgitt og lei av å "jobbe med henne". Jeg tror du misforstår litt GrammarNazi. Hadde ingen hensikt med å være spydig i innlegget mitt og jeg beklager hvis du opplevde det slik. Det jeg kanskje litt indirekte mente er at du må finne på noe med henne på tomannshånd. Se om det går ann å få til en "date", noe fullstendig uformelt som å f. eks. lage litt mat og se en film og ta det derifra. Du må nesten få henne med på noe der det bare er du og henne og se hvordan det utvikler seg. Og du må slutte å ligge oppe om nettene og overanalysere hver minste ting. Det virker veldig som om du er veldig usikker på deg selv. Slutt med det. Du vet ingenting enda, så du må slutte å ta inn random kanskje usannsynlige variabler som "men hun går og snakker kanskje bare mest med meg fordi hun liker han andre (jeg henger ofte med han/sitter med han)?". Har det noen gang slått deg at hun snakker mest med deg fordi det er deg hun liker? Alt trenger ikke å være et spill hele tiden. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 30. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Takker for råd! Hadde alenetid med henne i dag - jeg viste noen skills og hun var helt fascinert (sånn virkelig) og så lærte jeg henne litt. Så spurte jeg om hun ville bli med på joggetur, hun spyttet ut et raskt ja og smilte og ble flau, og sa at hun skulle slappe av litt først. Så, plutselig, får jeg en melding ti minutter etterpå at hun ikke blir med å jogge allikevel, men tar seg heller en tur inn til byen med fullt av folk (og han gutten jeg misstenker at hun kan like). Så, tørr hun ikke å være med meg, eller ditchet hun meg for å være med den fyren? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 30. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Kan noen prøve å analysere det? Er det en relativ direkte avvisning fordi hun liker en annen, eller kan det være hun bare er nervøs og for sjenert for å tilbringe alenetid med meg? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Det kan være både og. Vanskelig å analysere noe sånt hvis man ikke har vært i ditt sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå