kong_gabby Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Opera: Får ikke brukt nettbank (DNB). "Nettleseren din støtter ikke Java. Årsaken til dette kan være at du har slått av Java-støtten i nettleseren, eller at du ikke har Java installert. Java og nettbank funker fjell i Firefox, men får denne meldingen i Opera. Har ikke slått av noe som helst. Hvordan står jeg evt på Java? Opera 12.01 tror jeg. Får ikke endret innlegg i jallaforumet til VG. Står at innlegget er endret, men ingenting endres. Fått beskjed av moderator om å tømme cache-minne, men hvordan? Teskje. Firefox: Får ikke logget inn på diskusjon.no (som funker i Opera). Trykker på" logg inn" helt øverst ved siden av "registrer deg". Får bare opp et grønt felt med noen bokser i et sekund eller noe, grafikk som antagelig skal vise at noe lastes. Må skrive dette på en GT 8.9" siden Opera er sirup og jeg ikke får logget inn i Firefox. Merkelig hvordan Opera kan ha blitt SÅ mye tregere enn Firefox. Noe jeg kan gjøre med det i Opera, utenom å sette på turbo? Drittlei av å måtte surfe med nettbrett eller telefon når jeg sitter i stua ved dataen, alt tar hundre år lenger med dataen. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har ikke slått av noe som helst. Hvordan står jeg evt på Java? Opera 12.01 tror jeg. Skriv dette i URL-feltet: opera:plugins Se etter om plugins med Java i navnet er deaktivert. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 ...Fått beskjed av moderator om å tømme cache-minne, men hvordan? Teskje. Tools | Delete Private Data 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Har ikke slått av noe som helst. Hvordan står jeg evt på Java? Opera 12.01 tror jeg. Skriv dette i URL-feltet: opera:plugins Se etter om plugins med Java i navnet er deaktivert. Takker for forslaget, men begge Java'ene jeg fant i lista så ut til å være påslått ettersom "slå av" var eneste alternativ, ...Fått beskjed av moderator om å tømme cache-minne, men hvordan? Teskje. Tools | Delete Private Data Finner ikke tools eller delete private data. Har norsk versjon, men finner heller ikke verktøy e.l. Har bare "Opera-menyen", hvor det står "Opera", og sidepanel som jeg kan trekke inn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 I den menyen er nest nederste valg "Show Menu Bar" på engelsk. Slå på denne, så finner du "Tools". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå