Otsu Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sittet og undersøkt litt på internett i dag... 2 innendørs baner i 2012 Medlemskap (inkludert tilgang til innebanene) koster nesten 5000 kroner i året... What the fu_k Trondheim (Hangman ^ ) Ingen som syntes det er litt merkelig at tilbudet for tennis i trondheim er så forbanna dårlig? Lenke til kommentar
yanko Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det gjelder ikke bare Trondheim. Det er trend for hele Norge. Dessverre, tennis er ikke favorit sport for nordmenn. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Merkelig, i Fredrikstad Tennisklubb betaler vi 900(?) kr for å spille hele sesongen ute (4 Grusbaner) . Jeg har også tilgang på en bane av kunstgress som er 200 meter unna leiligheten for 500 kr sesongen. Endret 20. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Tennis er helt fantastisk artig. kanskje jeg skal flytte til fredrikstad :> Lenke til kommentar
Lgc123 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg spiller selv i Sarpsborg tennisklubb. Der betaler vi 400-500 kr året for medlemskap. Da får vi bruke 4 grusbaner hele sommersesongen, så mye vi vill. Nå planlegger de også å sette opp en boblehall, slik at det kan spilles om vinteren også; men noen naboer klager som vanlig Lenke til kommentar
GlemskeGullfisk Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Tennis er dessverre en sport som blir nedprioritert i forhold til fellessporter som håndball og fotball. Personlig synes jeg det er altfor lite satsing på andre sporter. Her i Norge er jo de fleste håndballspillere, fotballspillere, ryttere, dansere eller turnere.... Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Spilt endel på bane i Halden, 3 inne og utebaner tror jeg, har bare spilt ute. Tror det koster 1000 kr i året eller noe. Synes 5000 hørtes ekstremt mye ut. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Selv spiller jeg på Gjøvik. Der koster medlemskap 1050 i året, hvor man får fri tilgang på 4 eller 5 grusbaner samt en hardourt. Skal man spille inne koster det 500 pr mnd med 12 mnd binding for ubegrenset tilgang. Så ja det koster, men så er det jo moro og da! Mye annet man kaster bort penger på. Endret 1. august 2014 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå