Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 takker og bukker noen som har denne, og vet hvordan usb-delen oppfører seg når man switcher? vil f.eks. musen slå seg av og på, som om man skulle plugget den ut og inn igjen? Jeg har den jeg Den virker veldig bra. Når du svitsjer så kommer alt som er koblet opp på boksen på maskinene du akkurat koblet deg til. Du trenger ikke plugge noe ut og inn. Enhetene(mus,tastatur etc.) dukker opp automatisk. Bruker den opp mot en linux og en XP Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har hatt den fra Clas Ohlson i 3 år tror jeg og har ikke hatt noen problem med den, den er jo også billigere enn denne. Veldig fint når du skal ha med server på TG, som alle vet liten plass til to skjermer dermed veldig kjekt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 mnei, vet at man ikke trenger å fysisk putte i mus, tastatur og sånt.. men at om det dukker opp som om det var det du skulle ha gjort. (dvs. at det popper opp en liten boble med 'woohoo! new hardware found!' hver gang man switcher) uansett.. det så ut som en kjekk liten sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 På XP så popper den opp med bobla ja desverre men det er levelig. Tror det er sånn med de fleste med samme løsning. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Dette er vel på ingen måte en nyhet? Sitter selv med en KVM Switch hjemme som nok begynner å bli noen år gammel. Spesielt rimelig var den heller ikke... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ok, har glemt å ta i betraktning at det deilige, trådløse ms-tastaturet mitt bruker ps2.. og en ps2 -> usb-omformer kostet 600kr hos nærmeste dataforhandler (tidligere IQ data). derfor så jeg meg litt om etter andre løsninger, og fant denne her hos flexi-data. denne har uttak til både mus, tastatur og 2x usb-greier. det jeg lurer litt på, er at det står 2x usb uttak og 2x 'inntak', hvor alle de andre koblingene har dobbelt opp (1x hd15 ut, 2x hd15 inn.. 1x tastatur ps2 ut, 2x tastatur ps2 inn). hvorfor dette, egentlig? typo, eller blir switchen også en liksom-usb-hub (som gir signaler til begge maskinene, kanskje?)? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 rimelg død denne tråden da.. Goodway Mini KVM Switch 2P m/kabler dette så vel ut som en billigere løsning enn ClasOhlson i alle fall... Men så var det porto OSV.. så da kan en vel egentlig bare gå på butikken ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå