Gå til innhold

Ny svitsj bytter mellom PC-er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalte vel rundt 1,5k. (er ikke den største pcspillern;)

Men jeg kjøpte meg en billig kvm-switch for rundt 400 som fungerer utmerket. (Ifra officeshop hvis jeg husker rett)

Edit:

Men med nærmere ettertanke så er ikke blackbox stuff billigstuff heller. =)

Ikke "rema 1000" produkter akkurat ;)

-Dante

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Den var ikke akkurat billig. Du får en billigere på www.clasohlson.no som er digital og koster kun 649,-

Den har usb istedenfor PS/2 og har en USB hub på 4 porter. Så bildet stemmer ikke helt da anismile.gif

directron_1755_37988796

Som nevnt av Snorre123

Lenke til kommentar
Dyrt er vel relativt? Hvor mye betalte du f.eks. for ditt siste skjermkort?

Relativit betyt at du må ralatere det til noe.. og da er ikke skjermkort eller for den saks skyld den siste bilen din akkurat av særlig relevans.

I forhold til andre KVM-swithcer er dette relatrivt dyrt. Digitale går gjerne for ca en tusenlapp og analoge for noen få hundringser.

Remote desktop er forresten et bra og gratis alternativ.

Ett til alternativ er om man bruker skjerm med to innganger (f.eks DVI og D-SUB) Da kan man sitche mellom PC'ene med en knapp på skjermen. Om du har USB-porter i fronten på PC'ne er det lett å bare fysisk flytte USB-pluggene over til den andre PC'n når man sitcher.

Lenke til kommentar

er det bare meg som la merke til den lettere iøyenfallende skrivefeilen i artikkelen som og er tilstede på HW.no's framside?

Black Box har lansert en budsjettsvitsj som lar deg buke ett sett tastatur, mus og skjerm til å styre to datamaskiner.

Bruke passer bedre inn i teksten imho 8)

Lenke til kommentar
Den var ikke akkurat billig. Du får en billigere på www.clasohlson.no som er digital og koster kun 649,-

fant ingenting.. har du et artikkelnummer eller en direktelink?

Monitor- & USB-omkobler. 2-veis elektronisk omkobler med HD15F & USB-kontakter. 3x HD15F for monitor og 4x USB1-tilbehør (f.eks. mus, tastatur, skriver etc.) Leveres med eliminator. Størr. 118x46x109 mm. 

32-3443                                   649,00

regner med det er denne han henviser til, du finner den under Datatilbehør/Hardware/Dataomkobler på clas ohlson

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...