Trond Hjermstad Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sen kveld ved Femunden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Bildet er ikke dårlig, langt i fra. Men horisonten er fryktelig skjev, den steinen du la kameraet på var nok ikke i vater Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Takk for det Haha, ja det har du jammen rett i Så det ikke før du kommenterte det. Har nå lagt ut en versjon to der jeg har fått rettet det opp Lenke til kommentar
John EM Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Enig med Slettamann. Nydelig bilde dersom du retter opp horisonten. Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Takk for det John EM Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Takk for det Haha, ja det har du jammen rett i Så det ikke før du kommenterte det. Har nå lagt ut en versjon to der jeg har fått rettet det opp Det ble noe annet 2 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Herlig lys og stemning i bildet ditt Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Flott stemning her med fherlige farver og kysten er rettet så da ble det bra. alt sammen. Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Takk for det Krismeko og Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Flott bilde Trond. Naturlandskapet har mange fine nyanser. Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Takk for det Hansen-Images :o) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Et bilde med store og åpne flater. Passer godt til å praktisere det gyldne snitt her; komposisjonsregelen, hvilket vil si at du lar havet her utgjøre 1/3 og land og himmel 2/3. Eventuelt omvendt, om havet skulle være spennende og himmel ikke. Det "gyldne snitt" brukes av både fotografer og malere / tegnere, og hører med til de grunnleggende reglene vedrørende komposisjon. Jeg skjønner dette er vanskelig uten stativ, men ha det i mente, fordi du vil se bilder blir bedre. Komposisjon og det å se motiv er, etter min mening, det som teller innen fotografering. Hva vil man fortelle med et bilde? Utstyret kommer i andre rekke, under normale forhold. Ønsker deg lykke til med videre fotografering! 1 Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Takk for kommentaren Trond Olav Løkken Har mye å lære skjønner jeg. Tar det med meg videre Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lett å like. Flott stemning Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Takk for det Kjetil Øyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg