Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lykketroll er sikkert fra Ytre Enebakk. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Lykketroll er sikkert fra Ytre Enebakk. Nope, og slutt å spekulere.. Jeg kommer ikke til å si det uansett.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Eg tror eg traff blink! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Nei, det gjorde du ikke. Selv om det er lett å komme seg til Oslo er det nok litt lenger unna enn som så Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Haha og dere kalte meg kåt og desperat? (De guttene) Endret 3. september 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Haha, nå datt jeg litt ut. Men jeg tipper Kløfta. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Haha, nå datt jeg litt ut. Men jeg tipper Kløfta. Jeg kan godt besøke kløfta Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvis hun ikke vil fortelle, så kan vi like gjerne la være å spørre. Noen er mer glad i privatlivet sitt enn andre. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ja... what happens on the Internet, stays on the Internet! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg sa egentlig bare Ytre Enebakk fordi det er det mest harry hølet jeg kom på i nærheten av den andre sida av Oslo. Lykketroll er jo uansett bare et troll som later som om hun er jente, siden dette er internett. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Hvis hun ikke vil fortelle, så kan vi like gjerne la være å spørre. Noen er mer glad i privatlivet sitt enn andre. :D :D Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvis hun ikke vil fortelle, så kan vi like gjerne la være å spørre. Noen er mer glad i privatlivet sitt enn andre. Sier du det fordi at mr. klein påpekte at du virka mer kåt enn meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nei. Jeg er hverken mer "kåt" eller "desperat" enn deg. Om du tror det av vennskapelig posting på forumet, så tar du feil. Da hadde jeg nemlig spurt gjentatte ganger om bilder/kontakt-info og lignende. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg vet hvor hun bor, men jeg burde kanskje ikke røpe det Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg bor på Svalbard. Hvor bor dere? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Jeg vet hvor hun bor, men jeg burde kanskje ikke røpe det Vet du det? Og nei, ikke røp det! Trodde egentlig jeg aldri sa det, hmmmmm. hehe Logaritmemannen kan forresten bekrefte at jeg er ei jente Hehe Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg bor i Ulan Bator! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå