Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Sexylubb1 lider faktisk av Badboy-stempelet. Eller, lider... Nyter er kanskje mer riktig. Eh, gjør han? hehe.. Tror han lider mer av, nei jeg skal ikke si det.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Virkelig? Prøver å gi deg et tøft bilde. Hysj på deg. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Hehehe, dere to altså Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Bør jeg sette denne tråden som løst eller noe sånt?? Føler vi sporer veldig av nå.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Burde vel egentlig det. Ta med MillaMagia og Sexylubb1, så stikker vi alle på pub for å feire. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Det hadde vært kjekt da Tusen takk for svar alle sammen, det har hjulpet meg veldig Og jeg tror det har hjulpet flere enn meg.. Er det noe mer noen vil får de heller opprette en ny tråd tror jeg.. Eller PM Endret 2. september 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Burde vel egentlig det. Ta med MillaMagia og Sexylubb1, så stikker vi alle på pub for å feire. Det der er dårlig gjort. Du vet jeg ikke bor i Oslo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det der er dårlig gjort. Du vet jeg ikke bor i Oslo. Du har jo bil, har du ikke? Well worth it. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kan ikke kjøre etter å ha drukket øl :< Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg bor heller ikke i Oslo! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Ikke jeg heller egentlig! Så detta ser dårlig ut Ikke at jeg har noe problem med å komme meg til Oslo da, hehe.. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Hehe, jeg kommer meg dit lett da, så bare hysj på deg Slimda Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Spørsmålet er om du kommer eller ikke. (Det var en RR-referanse. LE!) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hehe, jeg kommer meg dit lett da, så bare hysj på deg Slimda Greit. Da tar vi en pubrunde vi to, og så tar vi med Lubb1 og MillaMagia på videokonferanse på telefonene våre. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er helt greit, jeg kan drikke for meg selv på rommet mitt, jeg. Null stress. Neida. Lykketroll, jeg begynner å lure på om vi er fra omtrent samme sted. Men det kan jo hende at vi ikke er. Mest sannsynlig, egentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det ikke bare å si hvor dere er ifra da, sånn ca? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Det er helt greit, jeg kan drikke for meg selv på rommet mitt, jeg. Null stress. Neida. Lykketroll, jeg begynner å lure på om vi er fra omtrent samme sted. Men det kan jo hende at vi ikke er. Mest sannsynlig, egentlig. Oioi, hehe. Kanskje? Tviler, men vet aldri. hehe Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hønefoss-området? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Jeg har vært i Hønefoss noen ganger, men er ikke der jeg er fra Så litt feil retning, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå