Slimda Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Å, snill du er Vil jo sitt beste for venner, so why not. 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Å, snill du er Vil jo sitt beste for venner, so why not. Du kan alltids prøve å dra med deg hun ut.. Si det du sa til meg! Mange mannebein å velge mellom der. Hehe Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Alle gutter elsker jo jagerfly. Hehehe Les hva navnet mitt er.... Skulle veldig gjerne vært der, men må være på jobb i morgen. Får heller nøye meg med å se take-off og landingen(jeg jobber ikke langt unna Kjeller Flyplass som jubileums F-16 har base ved) Endret 31. august 2012 av Jetfighter Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Alle gutter elsker jo jagerfly. Hehehe Les hva navnet mitt er.... Skulle veldig gjerne vært der, men må være på jobb i morgen. Får heller nøye meg med å se take-off og landingen(jeg jobber ikke langt unna Kjeller Flyplass som jubileums F-16 har base ved) Yey hehe, tenkte ikke på det før nå faktisk Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, Lykketroll2. Noen ganger føles livet slikt, nemlig at det er så mye som ikke stemmer og at man ikke er så bra. Om jeg ikke tar helt feil, så var nok periodene i livet ditt hvor du var mer lykkelig ganske så like som din periode nå. Da tenker jeg mer objektivt sett, som f.eks. at du var på samme studie, hadde samme fritidsaktiviteter, samme venner som før etc. Så det eneste som har forandret seg er tankene dine. Som du sikkert merker, føler du deg ganske så annerledes når du tenker positivt/negativt, selv om situasjonen rasjonelt sett er den samme. Hva kan man slutte av dette? Jo, nemlig at hvordan du ser på verden påvirker hvordan du føler deg. I perioder hvor jeg har vært ulykkelig, har en fellesnevner vært at jeg føler at jeg må ha ditt og datt, må føle meg godtatt av andre, må gjøre som andre vil at jeg skal gjøre, burde ha snakket med hun jenta der. Må- og burde-tanker er ikke bra. Noen bedre tanker er "jeg har lyst til ..." , "hadde vært digg å..." For å være helt ærlig vet jeg ikke helt hva som er den beste måten å komme over disse problemene på. Det har hjulpet meg å skrive ned tankene og kommer med rasjonelle mottanker, men det fungerer ikke alltid så bra så du føler sterkt. Noen ganger har jeg lurt på hva faen jeg driver med i livet. Kanskje jeg heller burde ha reist jorden rundt? Jeg vet i alle fall at dette ofte går over etter en liten stund. Endret 31. august 2012 av logaritmemannen 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 (endret) slettet Endret 4. september 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hurra Da er det bare for deg å finne en passende partner da. Forumet her har nok av single gutter, så begynn her om du orker. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Hurra Da er det bare for deg å finne en passende partner da. Forumet her har nok av single gutter, så begynn her om du orker. why not ( Dere får bare sende meg en pm ) Endret 31. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Foreslår Staketten 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 why not ( Dere får bare sende meg en pm ) Jeg tror egentlig Slimda hintet om at du skulle sende ham en. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Foreslår Staketten Staketten? why not ( Dere får bare sende meg en pm ) Jeg tror egentlig Slimda hintet om at du skulle sende ham en. Det kan han klare å gjøre selv om han vil Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Staketten? Stril, gartner og politiker som leter etter ei jomfru å dele livet med. Han virker egentlig ganske hyggelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hahahaha. Staketten ja. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Staketten? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1443793&st=0 Men snx, nå er det byen! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Staketten? http://www.diskusjon...ic=1443793&st=0 Men snx, nå er det byen! Staketten? Stril, gartner og politiker som leter etter ei jomfru å dele livet med. Han virker egentlig ganske hyggelig. Hahahaha. Staketten ja. Synd at jeg ikke er jomfru da! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg vet hvor han jobber. Har vurdert å kjøre innom for å hilse på ham, kun pga den tråden, men har så jævlig mye å gjøre på jobben :\ Hei, har jeg sjans Lykke? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Jeg vet hvor han jobber. Har vurdert å kjøre innom for å hilse på ham, kun pga den tråden, men har så jævlig mye å gjøre på jobben :\ Hei, har jeg sjans Lykke? Hvem vet inte du,hvem vet inte jag... Host, hark... pm Endret 31. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nå ble du plutselig populær... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Nå ble du plutselig populær... Hehe, egentlig ikke.. Ingen har kontaktet meg. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå