Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jeg sliter med livet mitt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle gutter elsker jo jagerfly. :tease:

Hehehe :dribble::w00t: Les hva navnet mitt er....

Skulle veldig gjerne vært der, men må være på jobb i morgen. Får heller nøye meg med å se take-off og landingen(jeg jobber ikke langt unna Kjeller Flyplass som jubileums F-16 har base ved)

Endret av Jetfighter
Lenke til kommentar

Alle gutter elsker jo jagerfly. :tease:

Hehehe :dribble::w00t: Les hva navnet mitt er....

Skulle veldig gjerne vært der, men må være på jobb i morgen. Får heller nøye meg med å se take-off og landingen(jeg jobber ikke langt unna Kjeller Flyplass som jubileums F-16 har base ved)

Yey :) hehe, tenkte ikke på det før nå faktisk :p

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, Lykketroll2. Noen ganger føles livet slikt, nemlig at det er så mye som ikke stemmer og at man ikke er så bra.

Om jeg ikke tar helt feil, så var nok periodene i livet ditt hvor du var mer lykkelig ganske så like som din periode nå. Da tenker jeg mer objektivt sett, som f.eks. at du var på samme studie, hadde samme fritidsaktiviteter, samme venner som før etc. Så det eneste som har forandret seg er tankene dine. Som du sikkert merker, føler du deg ganske så annerledes når du tenker positivt/negativt, selv om situasjonen rasjonelt sett er den samme. Hva kan man slutte av dette? Jo, nemlig at hvordan du ser på verden påvirker hvordan du føler deg.

I perioder hvor jeg har vært ulykkelig, har en fellesnevner vært at jeg føler at jeg ha ditt og datt, føle meg godtatt av andre, gjøre som andre vil at jeg skal gjøre, burde ha snakket med hun jenta der. - og burde-tanker er ikke bra. Noen bedre tanker er "jeg har lyst til ..." , "hadde vært digg å..."

For å være helt ærlig vet jeg ikke helt hva som er den beste måten å komme over disse problemene på. Det har hjulpet meg å skrive ned tankene og kommer med rasjonelle mottanker, men det fungerer ikke alltid så bra så du føler sterkt. Noen ganger har jeg lurt på hva faen jeg driver med i livet. Kanskje jeg heller burde ha reist jorden rundt? Jeg vet i alle fall at dette ofte går over etter en liten stund.

Endret av logaritmemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet hvor han jobber. Har vurdert å kjøre innom for å hilse på ham, kun pga den tråden, men har så jævlig mye å gjøre på jobben :\

Hei, har jeg sjans Lykke?

Hvem vet inte du,hvem vet inte jag... ;)

Host, hark... pm :p

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...