Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jeg sliter med livet mitt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke på IRC selv, men om du har lastet ned mIRC:

1. Start programmet. Du burde få en pop-up. (Tools -> Options om ikke)

2. Velg "Servers" fra venstre liste, og deretter "EFnet". Velg en norsk en (EU,NO,Holmelien)

3. Trykk "Connect" på Connect-vinduet.

4. Da skal det dukke opp et vindu om hvilke kanaler du blir med. Skriv #Diskusjon.no og trykk "join".

Tror jeg det var. :tease:

Lenke til kommentar

Er ikke på IRC selv, men om du har lastet ned mIRC:

1. Start programmet. Du burde få en pop-up. (Tools -> Options om ikke)

2. Velg "Servers" fra venstre liste, og deretter "EFnet". Velg en norsk en (EU,NO,Holmelien)

3. Trykk "Connect" på Connect-vinduet.

4. Da skal det dukke opp et vindu om hvilke kanaler du blir med. Skriv #Diskusjon.no og trykk "join".

Tror jeg det var. :tease:

Har ikke lastet ned det.. Bah, mye info å få med seg! :p

Lenke til kommentar

Jeg er i en utrolig lik situasjon som deg, bare at jeg ikke fullførte bachelorgraden fordi jeg hoppa av for å gjøre noe helt annet. Nå studerer jeg igjen. Men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor. Heldigvis har jeg, som du, hatt så flaks at jeg har vokst opp i et land hvor man kan gjøre slikt. Det betyr ikke egentlig så mye hva du jobber med eller hva du studerer så lenge du føler det er rett på et eller annet plan.

Jeg kjenner meg og veldig igjen i lav selvtillit, få venner og et ønske om å bli invitert mer med på ting på fritida. Jeg klarte aldri å løse det, men jeg håper virkelig du gjør det. Det bunner vel egentlig ned i at man må finne sin måte å få tro på seg selv på. Og så vil det andre komme av seg selv (har jeg blitt fortalt - jeg går vel ut i fra at om du tror på deg selv er det lettere å "presse" seg på andre, for å bruke et negativt ladet ord på en fryktelig feil måte).

Jeg går ut i fra at alt dette er nevnt og at det som ikke er nevnt bare er tomt viss-vass, men hovedgrunnen til at jeg skriver innlegget er at du virker som ei veldig hyggelig og oppegående jente og at jeg tror og håper du kommer til å få det bedre i fremtida.

(Og hvor er den Skype-tråden?)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er i en utrolig lik situasjon som deg, bare at jeg ikke fullførte bachelorgraden fordi jeg hoppa av for å gjøre noe helt annet. Nå studerer jeg igjen. Men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor. Heldigvis har jeg, som du, hatt så flaks at jeg har vokst opp i et land hvor man kan gjøre slikt. Det betyr ikke egentlig så mye hva du jobber med eller hva du studerer så lenge du føler det er rett på et eller annet plan.

Jeg kjenner meg og veldig igjen i lav selvtillit, få venner og et ønske om å bli invitert mer med på ting på fritida. Jeg klarte aldri å løse det, men jeg håper virkelig du gjør det. Det bunner vel egentlig ned i at man må finne sin måte å få tro på seg selv på. Og så vil det andre komme av seg selv (har jeg blitt fortalt - jeg går vel ut i fra at om du tror på deg selv er det lettere å "presse" seg på andre, for å bruke et negativt ladet ord på en fryktelig feil måte).

Jeg går ut i fra at alt dette er nevnt og at det som ikke er nevnt bare er tomt viss-vass, men hovedgrunnen til at jeg skriver innlegget er at du virker som ei veldig hyggelig og oppegående jente og at jeg tror og håper du kommer til å få det bedre i fremtida.

(Og hvor er den Skype-tråden?)

Takk takk. Hvert eneste svar hjelper :)

Det finnes egentlig ikke noen "Skype-tråd". Skype-kanalen er åpen for de som ønsker å bli med.

Fikk ikke til det du prøvde å forklare meg :p Hehe.. Men klarer meg sikkert :p

Lenke til kommentar

Skype er egentlig et telefon/video-program, men man kan opprette grupper hvor man har flere medlemmer som skriver samtidig. Av og til fyrer vi løs med gruppesamtaler også. Ganske interessante diskusjoner der av og til.

Har skype da. Men skjønte ikke hvordan det funket i forhold til diskusjon.no.. hehe

Lenke til kommentar

Skype er egentlig et telefon/video-program, men man kan opprette grupper hvor man har flere medlemmer som skriver samtidig. Av og til fyrer vi løs med gruppesamtaler også. Ganske interessante diskusjoner der av og til.

Har skype da. Men skjønte ikke hvordan det funket i forhold til diskusjon.no.. hehe

Lurer på det samme. Kunne vært greit å blitt med i ett par diskusjoner da jeg liker chat veldig godt fra andre forumer(deriblandt båtforumer) :) Hyggelig og koselig

Lenke til kommentar

Helt riktig!

Til opplysning, så er det flyshow med jagerfly i Oslo sentrum Aker Brygge på lørdag. Da er det massevis av mannebein å velge imellom, vil jeg tro. Alle gutter elsker jo jagerfly. :tease:

Oi oi oi oi oi.. Det hadde jo vært kult da! :D Og jeg kan faktisk skryte av at jeg har vært på flyshow før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...