me1 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kom med morsomme disser, "comebacks" og sjellsord. F.eks: hadde du vært dobbelt så pen,bhadde du fortsatt vært stygg. Var ikke det morra di sa i går kveld. Skampulte roadkill utskudd;) skjør på! Diss gjerne personen over deg:P Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Om du hadde lagd to tråder, hadde den vært like latterlig! Det SA morra di i kveld, skampulte raodkill utskudd! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 "Kjeften på deg og sug fantestaven min" Lenke til kommentar
me1 Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 TMB hva faen er det, ned på kne og be du er så latterlig at jeg må le 1,2,3 jeg burner deg som ved;) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 yoyooy jeg er så kul som kan si kule ting sånn som negerne på tv 1 Lenke til kommentar
me1 Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg ser ikke på tv for jeg har et liv å leve systemet ditt er nede forbred deg på en jævlig skjebne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå