voldnes Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har et par B&W CM8 og en NAD C375BEE forsterker jeg skal handle sub til. Tenker å legge meg rundt 4-6000,-. Har sett på f. eks. B&W asw610, som jeg tror er en bra sub, men hører noen sier at man får bedre sub til samme pris hos andre produsenter? Er det noen som har tips til en sub som matcher kvaliteten til cm8 og som kompletterer lydspekteret bra? Kan jeg få en mye bedre sub om jeg går opp litt i prisklasse? Legger mest vekt på lydkvalitet og presis bass, men vil også ha litt kraft Hører mest på musikk. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Søk på Definitive Technology Supercube på Hifisentralens bruktmarked. Der får du mye for pengene. Den vil være knallbra til musikk, stram og fin. Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg tillatter meg å hoppe på denne tråden - jeg har et par B&W CM8 og en NAD C356BEE, altså ikke fullt så kraftig forsterker. Er veldig godt fornøyd med lyden generelt, men savner en noe fyldigere bass. Ellers samme spørsmål som trådstarter. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) XTZ 12" Gir veldig mye for pengene går for 3990 eller lignende for den gamle typen som jeg har, XTZ 10" for 3490,- også for den del. Den nye Ice 12 tommeren til XTZ går for 5990,- Fåes på http://surround.no/Produkter/Subwoofere.aspx Jeg har XTZ sub og stativhøytalere selv, kjempefornøyd. Prisvinnere i alle lydogbilde blader både i Norge, Sverige og Danmark, og populær i resten av verden også. Endret 25. januar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ken Kreisel er verdt å sjekke opp. Ellers er det mye å hente på mid-bassen (den som går i brystkassen) om du smeller på en kraftigere forsterker med bedre kontroll i bunn. Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bumper denne siden det nærmer seg jul. Gitt forsterker og høyttalere som nevnt over, hvilken sub bør jeg gå for i en middels stor stue? Tenkte muligens på B&W ASW610 eller ASW610XP? For ekstra høy WAF burde sub'en helst vært matt hvit, men det blir kanskje vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå