karoald Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Gammle dager 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................................................................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Godt redigert, men i mine øyne sank helhetsinntrykket av bildet. Slik jeg ser det er originalen definitivt best. Lenke til kommentar
se# Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Enig med Slettamann i at første versjon var bedre, litt andre farger og stemning. Virket skarpere også, men det kan ha med størrelsen å gjøre, uansett meget bra PS-jobb (dvs langt over mitt nivå). Endret 28. august 2012 av se# Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Nå ble det reneste nasjonalromantikken her. Godt jobba med malepenselen ;-) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Takker dere--- Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ligner på et maleri dette, nostalgisk og flott bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg