gunnar453 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Hei Jeg vil prøve ut en gaming mus til CAD dvs autodesk inventor. Har prøvd ut mangen standard mus men alle har svakheter som dårlig tracking på enkelte overflater osv. Har noen ønsker: Bra tracking på forskjellige overflater, Viktig! DPI selector, trenger ikke så mange knapper ellers. Minst mulig ekstra støtteprogramvare for at eks DPI selector skal virke. Kort ledning (har laptop) Trenger ikke fancy lys osv. Helst under ca 600 kr. Noen forslag? Takk edit: Har sett på SteelSeries Diablo III Mouse, noen med erfaringer med denne? Endret 28. august 2012 av gunnar453 Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har selv brukt logitech mx 518 en del til AutoCAD, Billig og grei mus. Heter nå G400. Gamle 518 funka fjell uten noe som helst av ekstra programvare. Lenke til kommentar
LewiU Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei! Den eneste musen jeg anbefaler er logitech performance mx. Jeg har vel brukt Inventor i 10.000+ timer, så jeg vet denne passer godt til dette. Tips til effektivisering: omprogrammer programmveksleren til ESC og Zoom til C så bruker du tommel til deselect og aktivering av constraint.. Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kan skrive under på sistnevnte innlegg. Bruker MX 5500 settet, og er meget fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå