Data-Geir Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Bare få dager igjen. http://www.ornitocopter.net/ Jeg har egentlig ikke helt fått taket på Morrowind tidligere, men jeg tenker nok at jeg prøver igjen, med denne. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Skjønte jeg fint lite av. En laaaaang video med ikkeno innhold? Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Ingenting? Jeg fikk i det minste se en video som viste hvor enkel og kjapp installasjonsprosessen var for denne pakken. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Med denne overhaulen, blir grafikken mye bedre da? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Overhaulen kom faktisk ut på søndag. Gleder meg til å teste den ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når du får testet den kan du gi en liten tilbakemelding på hva denne overhaulen gjør? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når du får testet den kan du gi en liten tilbakemelding på hva denne overhaulen gjør? Har bare fått testet den i omtrent 30 min nå, uten at jeg noensinne har testet originalversjonen av Morrowind før, men må si at Grafikken i overhaul versjonen var virkelig imponerende. Vil si den ser bedre ut enn det Oblivion gjorde uten mods så jeg ser virkelig frem til å spille mer Morrowind de neste dagene. Overhaulen endrer visst også på enkelte andre ting enn grafikken, men siden jeg ikke har prøvd original versjonen kan jeg ikke uttale meg om dette, men jeg tror de fleste av disse endringene er valgfrie. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ok, høres bra ut Har heller ikke testet original versjonen ordentlig, var bare introen der og grafikken var ikke meget bra mener jeg å huske, så liker at den bedrer grafikken Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har spillt meg gjennom en god del av det morrowind har å tilby atter en gang, og denne gangen brukt Morrowind Overhaul 3. Jeg er imponert over hvor mye de har klart å forbedre spillet. Selv om grafikken ikke er helt der Skyrim ligger, trives jeg best spillmessig med morrowind. Usikker på hvorfor, men det gir meg en helt annen feeling enn skyrim og oblivion. For de som virkelig vil ha mer ut av opplevelsen i Morrowind, finnes Tamriel Rebuilt. De har laget deler av morrowind-provinsen som ligger øst for Vvardenfell, og jobber videre med resten. Da snakker vi om et massivt spill arealmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå