Gå til innhold

Morrowing Overhaul 3.0 er snart klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Når du får testet den kan du gi en liten tilbakemelding på hva denne overhaulen gjør? :)

Har bare fått testet den i omtrent 30 min nå, uten at jeg noensinne har testet originalversjonen av Morrowind før, men må si at Grafikken i overhaul versjonen var virkelig imponerende. Vil si den ser bedre ut enn det Oblivion gjorde uten mods så jeg ser virkelig frem til å spille mer Morrowind de neste dagene. Overhaulen endrer visst også på enkelte andre ting enn grafikken, men siden jeg ikke har prøvd original versjonen kan jeg ikke uttale meg om dette, men jeg tror de fleste av disse endringene er valgfrie.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har spillt meg gjennom en god del av det morrowind har å tilby atter en gang, og denne gangen brukt Morrowind Overhaul 3. Jeg er imponert over hvor mye de har klart å forbedre spillet. Selv om grafikken ikke er helt der Skyrim ligger, trives jeg best spillmessig med morrowind. Usikker på hvorfor, men det gir meg en helt annen feeling enn skyrim og oblivion.

For de som virkelig vil ha mer ut av opplevelsen i Morrowind, finnes Tamriel Rebuilt. De har laget deler av morrowind-provinsen som ligger øst for Vvardenfell, og jobber videre med resten. Da snakker vi om et massivt spill arealmessig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...