minimax Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg fikk vite at Tele2 snart skal legge ned en del av sine eldre tjenester som bla. nettsideplass (jeg ble gratis "Free2Connect" kunde av dem for mange år siden). Jeg bruker dette innimellom til nettsideutvikling, så da lurer jeg på om det finnes andre steder på nettet der man kan få gratis nettsideplass med FTP opplasting og uten reklame eller annet tull? Jeg trenger ikke enormt mye plass heller. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hvis det kun er du som skal se nettsidene du utvikler, så kan du jo like godt kjøre alt lokalt på maskinen? Installere PHP, MySQL osv. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 De fleste leverandører av nett har epost/hjemmeside inkludert, ofte mulighet til flere. Hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nå koster ikke en reklamefri FTP/web host noe særlig mer enn ca 10 kr mnd, og med mer funksjonalitet enn det du får mer av en internettleverandør... Lenke til kommentar
minimax Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 (endret) TMB: sidene skal vises til andre også Taxman: jeg bruker Canal digital men kjenner ikke til at man kan sette opp nettsider hos dem. Xcomiii: 10,-/mnd høres ikke verst ut, men da dette kun er noe jeg har bruk for en gang innimellom vil det stort sett være bortkastet penger Endret 15. september 2012 av minimax Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg bruker selv 000webhost.com, er helt gratis! Det er ikke så utrolig dyrt å få deg et skikkelig domen, men om du ikke vil betale kan du bruke dot.tk for å få deg et gratis domen (du må ha 90 unike besøkende hver måne eller får du ikke beholde domenet). Endret 15. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har hatt en del forskjellige leverandører, og alle har hatt hjemmeside mulighet for kundene sine. Ser faktisk ut som CD er unnaket. Utrolig. Når det gjelder gratis leverandør, har jeg hatt en nettside hos http://www.awardspace.com/ i 5-6 år. Reklamefri, med kontrollpanel og egentlig en ganske grei tjeneste til å være gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå