Spillheksa Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Vurdere å kjøpe enten ASUS G55VW-S1008V eller G55VW-S1077V. Sistnevnte har mer lagring, blu-ray og SSD, men koster ett par tusen mer. Har i grunnen ikke bruk for mer lagring og tror ikke jeg vil se filmer på pc`n heller, så det er helst SSD`n det står på. Men vil jeg merke noen forskjell? Tenker også litt på hva som eventuelt blir salgbart hvis jeg skal kjøpe ny laptop om noen år. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har du først prøvd ssd går du aldri tilbake til harddisk. Forskjellen er meget stor. Trenger du i det hele tatt optisk drev på pc-en? Bruk Prisguide.no og søk etter laptop med ønskede specs :o) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ja, du vil merke forskjell. Jeg kunne aldri tenke meg å gå tilbake til HDD, i hvert fall. Lenke til kommentar
Spillheksa Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Har du først prøvd ssd går du aldri tilbake til harddisk. Forskjellen er meget stor. Trenger du i det hele tatt optisk drev på pc-en? Bruk Prisguide.no og søk etter laptop med ønskede specs :o) Ok; Takk! : ) Ja, du vil merke forskjell. Jeg kunne aldri tenke meg å gå tilbake til HDD, i hvert fall. Takk for hjelpen! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå