Spillheksa Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vurderer kjøp av ny laptop og prøvde ASUS G55VW-S1144V en kort stund. Ingenting skjedde da jeg prøvde å skru ned lyden, som er satt ganske høyt. Da jeg sjekket bruksanvisningen sto det at f-tastene kun fungerte i windows. Har jeg forstått dette riktig; er det faktisk slik at jeg må justere lyden inne på hvert enkelt spill/ program? I såfall muligens en deal-breaker for meg, for jeg liker å ha lyden ganske lavt på unntatt når jeg hører på musikk; noe jeg sjelden gjør på pc`n. Noen som vet om en løsning på dette? Finns det en måte å skru ned lyden generellt på hele maskinen, som på den acer`n jeg har fra før? Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvis du ikke kan holde inne FN-knappen (nederst til venstre på tastaturet mellom windowsknappen og control) og tykke på hhv. F11 og F12 for å skru ned og opp volumet, trenger du å laste ned en driver. Du finner den her: http://rog.asus.com/notebook/15-inch/g55vw/ Trykk på "download"-fanen, velg windows om det er det du bruker, og last ned "Keyboard Device Filter Utility" under "Utilities". Lenke til kommentar
Spillheksa Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Flott; da prøver jeg det! Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar
Spillheksa Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Hvis du ikke kan holde inne FN-knappen (nederst til venstre på tastaturet mellom windowsknappen og control) og tykke på hhv. F11 og F12 for å skru ned og opp volumet, trenger du å laste ned en driver. Du finner den her: http://rog.asus.com/.../15-inch/g55vw/ Trykk på "download"-fanen, velg windows om det er det du bruker, og last ned "Keyboard Device Filter Utility" under "Utilities". JAAA; fn-knappen og f11 virket! Du har gjort livet mitt SÅ mye lettere; TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Spillheksa Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Hvis du ikke kan holde inne FN-knappen (nederst til venstre på tastaturet mellom windowsknappen og control) og tykke på hhv. F11 og F12 for å skru ned og opp volumet, trenger du å laste ned en driver. Du finner den her: http://rog.asus.com/.../15-inch/g55vw/ Trykk på "download"-fanen, velg windows om det er det du bruker, og last ned "Keyboard Device Filter Utility" under "Utilities". Nei; der var jeg litt vel raskt ute. Jeg får opp en tegning av en høyttaler når jeg trykker fn og f10, men ingenting skjer med lyden selv om jeg trykker alt jeg kan. Lastet ned den driveren også (tror jeg), men det gjorde heller ingen forskjell. Når jeg spiller spill så kan jeg jo regulere lyden i hvert enkelt spill; veldig tungvint, men enklet nok. Men når jeg f.eks er ute på nettet og kommer til en promoteringsvideo, som jeg nettopp gjorde; så får jeg bakoversveis av lyden. Hjelp! Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 FN+F10 er for å skru helt av lyden. FN+F11 skrur ned lyden. FN+F12 skrur opp lyden. Dette funker ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå