Konto brukes ikke Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Har noen logger der jeg har logget noen av turene jeg har gått. Fint og se lengde osv, men denne ruten(e) må vel være mulig å følge for andre tenker jeg. Altså ikke bare ved å se på nett, skriv ut osv. Det må vel være mulig å importere GPX og/eller KML fil til enhet slik at man kan se ruta rett på mobil. Da ser man jo med en gang om man har gått feil og kan rette opp hvis man ser hvor man selv er på kartet. Har sjekka google maps, men ser ikke mulighet for å importere der. Noen som skjønner hva jeg tenker på og som vet om det fins en slik app/kart-tjeneste som har denne muligheten? Edit: Google map har muligheten for "egne kart" man har på profilen der og sånn sett kan andre kopiere derfra og legge på sin profil og dermed få løypa/ruta. Men ikke helt hva jeg er ute etter, da man må være tilknyttet nett for dette og det å være avhengig av det blir litt for usikkert å basere seg på. Endret 28. august 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå