LOOM Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vurderer å kanskje kjøpe meg vannkjøling.. ettersom jeg har en P4 2.8 med boxed vifte som går fra 40-50-60 grader :o problemet er at det er lite plass i kabinettet.. http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm dere kan se for dere 6disker nederst, 1cdrom + 1temp måler øverst. diskettstasjon og massevis av ledninger.. (har 7 vifter.. (+ 2 i psu + 1cpu) noen som har forslag om hvordan jeg skal få inn vannkjøling..? går det bra? btw, Xaser III kabinettet mitt er nesten lydløst.. så det er ikke lyden som er problemet, men temp på cpu under load.. Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 det går helt fint! har akkurat modda mitt eget blå'e xaser kabinett. har montert tank å radiator på toppen av kabinette, mens pumpa er boltra fast i bunnen. fungerer veldig bra! bare kjøp en dremel/nibbling cutter å begynn å lag hull kan ta bilder å sette ut vis du vil at jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 JA! gjerne det! ta bilder hvilke deler brukte du? har en del hardisker osv.. så kan ikke ha noe i bunnen i front.. btw, er noen cm med plass ovenfor PSU'en.. bruker du den plassen til noe? radiator fks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå