Arodem Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Criterions nyeste prosjekt oser mesterlig av svidd gummi og eksos. Les hele saken Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Skal lastes ned og testes på PC, men om det er konsollifisert som alt annet som produseres i dag får jeg heller sette meg på stua på PS3`n. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Bilspill er konsollspill (eller ratt og pedaler for de som tar den lengre), så tror du gjør rett i å frykte "konsollifiseringen"(hihi). For min del håper jeg dette lever opp til hva jeg forventer, da jeg blir fornøyd med en enda bedre Burnout: Paradise. Lover godt for min del! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Du trenger ikke apostofer på konsollifisering, engang. Det er så mye rask som bare hurtig portes til PC om dagen at det er helt trist. 1 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kan ikke vente! Likte Need for Speed: Most Wanted på PS2! Så, jeg tror dette blir ENDA bedre, MYE bedre faktisk. Enn det forrige! Kan...........ikke............vente.. 1 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) For min del er dette et av de dusinvis Burnout spillene som har kommet gjennom årene. Det er akkurat samme kjørefølelse, samme oppsett av spillet som vi har sett utallige ganger før. Er det så vanskelig å komme med noe nytt. De andre NFS prøvde i alle fall å lage noe nytt setting. Som for eksempel NFS:U,Most wanted.. Litt variasjon hadde vært greit. Endret 28. august 2012 av MadRos Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Gud, å lei jeg er av disse repeterende NFS-spillene som spys ut på samme tid hvert år. NFS har ikke vært noe å skryte av siden Underground. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Burnout Paradise er et av det verste bilspillene jeg har vært borti, så det er synd dette ser ut til å bli en 2'er av BOP, og ikke NFS: MW ... Endret 28. august 2012 av StorPeder Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Huff, etter å ha sett trailere av dette spillet, så virker det som om de bare har laget en dårlig kryss av forigge NFS:MW og et Burnout spill. Det hadde vært mye kulere om de gikk for et nytt NFS:Porsche eller et nytt Underground spill. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg savner et GT/Forza spill til PC. Jeg har spilt noe av Shift serien, men savner mangfoldet av biler som finnes i GT/Forza Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Åssen er det med styling i dette spillet? Er det som NFS:World eller NFS:Run? Eller er det mer som underground/Most wanted igjen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Du trenger ikke apostofer på konsollifisering, engang. Det er så mye rask som bare hurtig portes til PC om dagen at det er helt trist. Var igrunn bare for å framheve det barnslige ordspillet. Men ellers så skjønner jeg virkelig ikke all hypen angående NFS: Porsche. Jeg var vel rundt 10 år når det kom ut, og ivrig konsollspiller allerede. Spilt spillet husket jeg, men var ingenting som skilte seg så mye ut følte jeg. Bilspill er gøy og alt det, men skjønner ikke hvorfor alle Need for Speed i etterkant er dårligere (ifølge entusiastene). Hva var det som gjorde Porsche-utgaven så bra? Mitt favoritt nfs er såklart originale Hot Pursuit 2, men jeg klarer å skjønne at det har mye med minner og nostalgi og gjøre. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Du trenger ikke apostofer på konsollifisering, engang.Det er så mye rask som bare hurtig portes til PC om dagen at det er helt trist.Var igrunn bare for å framheve det barnslige ordspillet.Men ellers så skjønner jeg virkelig ikke all hypen angående NFS: Porsche. Jeg var vel rundt 10 år når det kom ut, og ivrig konsollspiller allerede. Spilt spillet husket jeg, men var ingenting som skilte seg så mye ut følte jeg. Bilspill er gøy og alt det, men skjønner ikke hvorfor alle Need for Speed i etterkant er dårligere (ifølge entusiastene). Hva var det som gjorde Porsche-utgaven så bra? Mitt favoritt nfs er såklart originale Hot Pursuit 2, men jeg klarer å skjønne at det har mye med minner og nostalgi og gjøre. Jeg husker jeg spilte NFS Porsche en gang i tiden, men det eneste som skilte det ut fra resten var vel at realismen var noe bedre enn dagens masseproduksjon, og at spillet kun dreide seg om nettopp Porsche, da Det første NFS og det andre husker jeg godt, det var tider det, hehe. 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nostalgi er kanskje årsaken til at NFS Porsche blir omtalt som så veldig bra nå. Når jeg tenker tilbake på det så var det artig å kjøre gamle porsche modellene som gikk veldig tregt og hadde dårlig veigrep i tillegg til de raske modellene. Det trenger ikke bare være full fart og mest mulig galskap. Vil jeg har det er det flatout som er tingen. Jeg har ikke funnet nye bilspill som er som det. Jeg var også fascinert over grafikken så det var spennende å kjøre og se meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå