Zetheus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har prøvd å overklokke skjermkortet mitt, Sapphire 9600pro fireblade, men når jeg kjører 3dmark03 kresjer pcen, samme hvor lite jeg klokker. I følge tester kan du overklokke 400@500 Mhz i core med originalkjøler. jeg har en bedre i kobber fra revoltec. Er det noe i veien med driveren? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Installerte nettopp OS på nytt, og la inn driverne som fulgte med skjermkorte, uansett hva jeg gjorde så låste maskinen seg, musen kunne ikke beveges og DVD-rommen og brenneren kunne jeg ikke ta ut. men så avinstallerte jeg driverne med å bruke driverplata, og på menyen som kommer opp til ati. Etter dette installerte jeg driverne på nytt "igjen". Alt funker nå nesten 100%. Makinen har ikke låst seg i ettertid så nå håper jeg å kunne overklokke kortet litt! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Får prøve å installere driver på nytt... Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det samme skjer til meg når jeg bruker PowerStrip. Bruk Rage3d Tweak. Mitt klokker forsåvidt til 525/365 uten ny kjøling. Lenke til kommentar
maggri Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei har hatt noe lignende problem med mitt His 9600 n.pro. Funker fint nå med de nyeste driverne fra ati Men... Jeg bruker powerstrip eller (rage 3D?) for å overklokke ...men i 3D mark 03 nullstiller Pow og Rage seg til orginalinstillinger!?? Lenke til kommentar
Espen16 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Ragnarok Ble medlem: 04 Jul 2003 Innlegg: 59 Bosted: Hjemme... Skrevet: 03 Sep 2003 13:05 Tittel: Jeg får ikke overklokke -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har prøvd å overklokke skjermkortet mitt, Sapphire 9600pro fireblade, men når jeg kjører 3dmark03 kresjer pcen, samme hvor lite jeg klokker. I følge tester kan du overklokke 400@500 Mhz i core med originalkjøler. jeg har en bedre i kobber fra revoltec. Er det noe i veien med driveren? Har ett fireblade edition kort, funker helt greit å overklokke det. 400@470 og 300@350 Lenke til kommentar
kevral Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 PowerStrip gav meg artifacts i Windows bare jeg RØRTE ved minne-timingen. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hva er forskjellen på å overklokke med powerstrip og redline? har r9600 pro fb, svakt overklokket med redline, men er powerstrip et bedre alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå