Stonebridge Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 heisann, bikkja mi bestemte seg i dag for å være et rævhål, og spise opp fjernkontrollen til tven min. http://www.panasonic...eur7651120.html så jeg må med andre ord ha ny,og da tenkte jeg kanskje det var like greit å kjøpe en universal fjernkontoll til alle dingsene mine. jeg kikker litt på en logitech harmony one+ og den ser ganske lovendes ut. noen som har no erfaring med den? eventuelt kan anbefale en annen kontroll? takk på forhånd Stonebridge Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har satt opp slike for kunder. Det kan være noe forvirrende i starten, les nøye menyvalg. I mitt tilfelle fikk jeg ikke satt den opp fordi jeg ikke hadde brydd meg om å velge norsk språk i programmet istedenfor default engelsk. Har også opplevd at enkelte apparater kan ha enkelte knapper, f.eks av/på, som ikke fungerer men det er veldig sjelden. Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 ser på logitech sine sider at alt av mottakere jeg har skal funke med harmony one+, så prøver den. hvis den ikke funker så er det jo bare å returnere og takk for tipset, ankh! Stonebridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå