AKIversen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hei, jeg fikk akkurat en ny Asus Zenbook UX32VD fra komplett og det viser seg at vifta lager mye lyd, lure på om dette er noe som følger med eller om jeg suger i å finne viftedrivere ? Takk for hjelp Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Hei, jeg fikk akkurat en ny Asus Zenbook UX32VD fra komplett og det viser seg at vifta lager mye lyd, lure på om dette er noe som følger med eller om jeg suger i å finne viftedrivere ? Takk for hjelp Har akkurat samme problemet selv. Har du bios v206 og? Edit: Avinstallerte Asus Live Update og da ble det roligere. Endret 28. august 2012 av seaweed Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Fant det ut, bare å skru av maskinen helt og så skru den på igjen. Som Jesus sa:"det enkle er ofte det beste" Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Si fra hvis det kommer tilbake. Det hjalp å restarte, men lyden kom tilbake, pokker for noe tull. Tror jeg sender tilbake min hvis det ikke blir bedre i løpet av kvelden. Endret 28. august 2012 av seaweed Lenke til kommentar
vistey Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg fikk min UX32VD i går og har samme problemet. Har avinstallert Asus Live Update og Intel® Dynamic Platform and Thermal Framework Drive, men problemet er fortsatt her. Sykt irriterende, i tillegg bråker harddisken en del. Har også bios 206. Vurderer også å sende min tilbake. Lenke til kommentar
hnnashikama Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har slitt med samme problem, men med følgende oppsett så virker den stabil. Dersom problemet oppstår igjen så lager jeg en ny tråd. Formaterte begge diskene, installerte W8 på den mekansike disken. SSD brukes per dags dato kun som ekstra lagring. Dette er fordi jeg skal bytte ut den mekaniske disken med en SSD, samt oppgradere ram. Flashet Bios til v213, dette skapte noen problemer. Når jeg startet maskinen kom jeg meg ikke forbi BIOS skjermen. Dette løste jeg ved å deaktivere "fast boot" og "Secure Boot" og aktivere CMS i Bios. Alt fungerer så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå